Μετά από τρεισήμισι χρόνια ο Γιώργος Γκιώνης επέστρεψε και πάλι στο τιμόνι του Δήμου Λουτρακίου -Αγίων Θεοδώρων και Περαχώρας.
Μπορεί να έχασε στις εκλογές του 2010 από κάποιες αλλοπρόσαλλες συμμαχίες με 1,5% διαφορά αλλά επανήλθε θριαμβευτικά το 2014, αυτή τη φορά με 20% διαφορά από τον αντίπαλό του.Στην σημερινή τελετή ορκωμοσίας στο κατάμεστο ΑλεξάνδρειοΣυνεδριακό Κέντρο ο Γιώργος Γκιώνης έδειξε το ήθος και τον χαρακτήρα που γνωρίζουν όλοι οι συμπολίτες ου. |
«Άρχοντας» πραγματικός χωρίς μιζέριες, μεμψιμοιρίες και δικαιολογίες σε βάρος των άλλων, ζήτησε να κάνουν όλοι την αυτοκριτική τους και να προχωρήσουν ενωμένοι μπροστά για το καλό του Δήμου που βρίσκεται σε τόσο δύσκολη θέση. Υποσχέθηκε ότι θα είναι για μια ακόμα φορά και σε αυτή την θητεία του δήμαρχος όλων των δημοτών του χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς.
Σχολιασμός Νικηφόρου
σημαίνει πλούσιος αξιοπρεπής Άνδρας με θέση κύρους που φέρεται γενναιόδωρα
Με τον χαρακτηρισμό αυτόν συμφωνώ απόλυτα με τον κ . Λάκη Γιαννιδάκη γιατι ο κ. Γκιώνης όταν ήταν στο τιμόνι του Δήμου έδινε τον πάρα με την ουρά Επομένως υλοποιεί τονχαρακτηρισμό του κ . Λάκη με μια μικρή διαφορά όμως Ότι τα Χρήματα που σκορπούσε ήταν των δημοτών και όχι του κ. Δημάρχου του άρχοντα. .
Γιατί όταν δίνεις 54.625 Ευρώ ή σε δραχμές 18.572.250 ως ετήσια αμοιβή για δυο υπαλλήλους του κυλικείου θα ήσουν άρχοντας αν τα ευρώπουλα ήταν δικά σου και όχι των αγρίως φορολογημένων δημοτών.
Μπορεί να δίνεις 40.000 Ευρώ για να νοικιάσεις για πέντε (5)
μέρες μια εξέδρα επάνω στην οποία θα ανέβουν για να τραγουδήσουν οι Καλλιτέχνες που χρειάζονται και προβολείς και ηχητικά μηχανήματα αν τα ευρώ δεν ήταν δικά σου.
Γιατί αν είναι των δημοτών ρωτάς πόσα κοστίζουν και τα αγοράζεις όπως έκανε ένας γνήσιος εκπρόσωπος των δημοτών ο Γιώργος ο Κοντός που αγόρασε την μικροφωνική συσκευή και έχασε τα μεροκάματα του ο κ. Γιαλοψός. Ο συνάδελφος σας που ενεργεί χωρίς να υπολογίζει κανέναν
μέρες μια εξέδρα επάνω στην οποία θα ανέβουν για να τραγουδήσουν οι Καλλιτέχνες που χρειάζονται και προβολείς και ηχητικά μηχανήματα αν τα ευρώ δεν ήταν δικά σου.
Γιατί αν είναι των δημοτών ρωτάς πόσα κοστίζουν και τα αγοράζεις όπως έκανε ένας γνήσιος εκπρόσωπος των δημοτών ο Γιώργος ο Κοντός που αγόρασε την μικροφωνική συσκευή και έχασε τα μεροκάματα του ο κ. Γιαλοψός. Ο συνάδελφος σας που ενεργεί χωρίς να υπολογίζει κανέναν
Ναι ο κ. Κοντός είναι το ίδιο πρόσωπο που όταν έγινε δημοτικός σύμβουλος (πήρε την θέση κάποιου που παραιτήθηκε) σε πήρε από το χέρι και σε απέβαλε από τα έδρανα των δημοτικών συμβούλων της πτέρυγας του Δημάρχου κ. Γκιώνη. Να γιατί τον χαρακτήρισες Άρχοντα αφού ακόμα και άτυπο δημοτικό σύμβουλο σε έχρησε. Και κανένας δεν τολμούσε να σου πει «τι εργασία" έχεις εσύ εδώ γιατί είσαι ο κ. Λάκης που έχεις το δικαίωμα να κρίνεις και νευριάζεις όταν σε κρίνουν. Γιατί ξεχνάς ότι ο κρίνων κρίνεται.
Μιζέρια
Μιζέρια είναι να ασχολείσαι μονίμως με το τι κάνουν οι άλλοι.
Μιζέρια είναι να μην καταλαβαίνεις ότι προκαλείς μόνος σου τη δυστυχία σου, ότι όλα τα εμπόδια τα έχεις βάλει ο ίδιος στον εαυτό σου.
Μιζέρια είναι να ζεις την κάθε σου μέρα προσδοκώντας κάτι καλύτερο, χωρίς ποτέ να είσαι ευγνώμων για αυτά που έχεις σήμερα.
Μιζέρια είναι, όταν αυτό το καλύτερο έρχεται, να μην του δίνεις και πολλή σημασία και να το θεωρείς δεδομένο.
Μιζέρια είναι, όταν οι δυσκολίες που περνάς στη ζωή σου δεν σε διδάσκουν τίποτα.
Μιζέρια είναι να κάνεις τα ίδια λάθη.
Εδώ διαφωνώ με τον κ. Λάκη γιατί όταν ο κ. Γκιώνης ήταν αρχηγός Της αντιπολίτευσης στο Δήμο σχολίαζε συνεχώς κατά τον χειρότερο τρόπο τον Κ. Λογοθέτη Χωρίς να κάνει καμία αυτοκριτική και να πει έστω και μέσα του ότι φταίω και εγώ για την κατάντια του δήμου.
Μεμψιμοιρία -Μεμψίμερος
ο Μεμψίμοιρος ΕΙΝΑΙ αυτος ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ μόνιμα απαισιόδοξος, κλαίει συνεχώς τη μοίρα του, τα βλέπει όλα μαύρα. (Από το "μέμφομαι" και το "μοίρα", αυτός, δηλαδή, που κατηγορεί τη μοίρα του). Και δεν κάνει τίποτα για να αλλάξει την κατάσταση που τον κάνει να αισθάνεται θλιμμένος!
Εδώ πρέπει να ανατρέξει ο κ. Λάκης στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και τότε είμαι βέβαιος ότι θα καταλάβει πολλά.Αλλά όμως την ευθύνη έχουν δυο ο Λογοθέτης και ο Παύλου που δεν είπαν καθαρά και ξάστερα τα πράγματα στους δημότες.
Τώρα είχαν θα μου πείτε πρόβλημα επικοινωνίας αφού ο κ. Γκιώνης φρόντισε την περίοδο 2007 --2010 να κάνει καλές πάσες σε συγκεκριμένα κανάλια σταθμούς και εφημερίδες
Όπως και το καζίνο που η μαρτυρία της κ. Γιαννούλη πρών υπαλλήλου του λογιστηρίου του καζίνο είναι καθοριστική.
Τώρα είχαν θα μου πείτε πρόβλημα επικοινωνίας αφού ο κ. Γκιώνης φρόντισε την περίοδο 2007 --2010 να κάνει καλές πάσες σε συγκεκριμένα κανάλια σταθμούς και εφημερίδες
Όπως και το καζίνο που η μαρτυρία της κ. Γιαννούλη πρών υπαλλήλου του λογιστηρίου του καζίνο είναι καθοριστική.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ δήμαρχο Των τρεισήμισι ΧΡΟΝΩΝ Κώστα Λογοθέτη ο λαός ΔΕΝ ΤΟΥ έδωσε ΚΑΙ ΤΗΝ Ευκαιρία ΝΑ διεκδικήσει ΤΟΝ δήμο ΤΗΝ δεύτερη Κυριακή, αφού από την πρώτη Κυριακή τον κατέταξε στην τρίτη θέση.
Σε αντίθεση με τον απερχόμενο «μίζερο» δήμαρχο Κώστα Λογοθέτη που ακόμα και την ύστατη στιγμή της μοιραίας για τον δήμο θητείας του δεν βρήκε την δύναμη και δεν είχε την λεβεντιά να κάνει μια σύντομη αυτοκριτική. Για την δραματική κατάσταση που παραδίνει τον καταχρεωμένο Δήμο φταίνε όπως είπε τα χρέη που παρέλαβε και η οικονομική κρίση.
Ομολογώ ότι θα ήμουνα σε πολύ δύσκολη θέση αν ο κ. Λάκης μας έγραφε καλά λόγια για τον απερχόμενο δήμαρχο.
Γράφει ο κ. Λάκης μας ότι ο Λογοθέτης δεν είχε την Λεβεντιά
Ομολογώ ότι θα ήμουνα σε πολύ δύσκολη θέση αν ο κ. Λάκης μας έγραφε καλά λόγια για τον απερχόμενο δήμαρχο.
Γράφει ο κ. Λάκης μας ότι ο Λογοθέτης δεν είχε την Λεβεντιά
- λεβέντης σημαίνει < τουρκική levend , όπως ονομάζονταν τα πληρώματα του οθωμανικού στόλου που αποτελούνταν από Έλληνες, Δαλματούς και Αλβανούς ναυτολογημένους από Τούρκους πασάδες. Οι Τούρκοι ιστορικοί levend ονόμαζαν τους επαγγελματίες ή μισθοφόρους ναυτικούς, τους κουρσάρους, γενικά τους θαλασσινούς.
- Για την τουρκική λέξη το Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής, Ίδρυμα Τριανταφυλλίδη αναφέρει ότι είναι περσικής καταγωγής ( Lawand : νέος, ανδρείος) ενώ το Ετυμολογικό Λεξικό του Νικ. Ανδριώτη και το λεξικό Μπαμπινιώτη ότι προέρχεται από την ιταλική leventi (σώμα ναυτών από την Ανατολή) < Λεβάντε . Κατά τον Κ. Σάθα (1885, Έλληνες Στρατιώται εις την Δύσιν, 24 σελ.) Η λέξη προέρχεται από την λατινική levis (milites) δηλ. ελαφρός (στρατιώτης). Οι ελαφροί (δηλ. Ελαφρά οπλισμένοι) στρατιώτες εχρησιμοποιούνταν στο Βυζάντιο και αργότερα από Τούρκους, Ενετούς και άλλες δυνάμεις που στρατολογούσαν μισθοφόρους (ιππείς, ναυτικούς, πεζούς) από την πρώην Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Ο όρος πέρασε και στην Τουρκική γλώσσα ως Levend.
Λεβέντης ΣΗΜΕΡΑ θεωρείται ΤΟ παλικάρι , ο Άντρας ΠΟΥ έχει αρετές όπως θάρρος ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ αντιμετωπίζει τις Δυσκολίες ΚΑΙ πολυακουσμένα κινδύνους
Για να κρίνεις κάποιον ότι είναι λεβέντης πρέπει εσύ να διαθέτεις αυτά τα προσόντα Και νομίζω κ. Λάκη μας ότι γενικά η πορεία σου μέσα στο δημοσιογραφικό τουλάχιστον χώρο δεν έχει να μας παρουσιάσει δείγματα λεβεντιάς .Σου τα γράφω γιατί δεν σου έχω δώσει το δικαίωμα να μου τραβήξεις το χαλί.
Ο Λογοθέτης έδωσε στην δημοσιότητα αριθμούς που έχουν την δική τους ξύλινη γλώσσα Που σημαίνει ότι δεν παραποιούνται. Επομένως τα έσοδα του δήμου ήταν ελάχιστα. Επίσης έχουμε από την άλλη μια αλόγιστη κατασπατάληση των χρημάτων των δημοτών με στοιχεία ακλόνητα
Γράφεις ότι ο Λαός έδωσε στον κ. Γκιώνη πλειοψηφία που κυμαίνεται πάνω 20%. Αλλά όμως ως δημοσιογράφος επαγγελματίας έπρεπε να γνωρίζεις την ιστορική φράση του Χαρίλαου Τρικούπη όταν απέτυχε να εκλεγεί ως βουλευτής είπε «Ανθ 'ημών Γουλιμής" Ναι ο λαός αποφασίζει για τις τύχες αυτού του τόπου. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και αλάνθαστος