Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Και όμως αυτά γράφτήκαν από μαθητές

Η μάχη αυτή   ονομάστηκε τελικά Μάχη του Μαραθώνα γιατί οι Έλληνες κυνήγησαν τους Πέρσες τόσο μακριά που έγινε σωστός Μαραθώνιος 

(Από γραφτό μαθητή γυμνασίου BOSTON MASS USA)

Η Λουηζιάνα πουλήθηκε από τον Ναπολέοντα στους Αμερικάνους Τον Βασιλιά Λουδοβίκο δεν τον πούλησαν γιατί δεν έπιασε καλή τιμή Προτίμησαν να τον σκοτώσουν 

(Γραφτό Γάλλου μαθητή του δημοτικού 1961 )

Οι επαναστάτες θανάτωσαν τον Λουδοβίκο XVI με την μέθοδο της ζελατίνας κατακέφαλα 

                                      (Από γραπτό Αμερικάνου  μαθητή γυμνασίου 1950)

Το χειρότερο Θηρίο απ όλα ήταν η σφήκα της Αιγύπτου που αφηνίαζε και κυνηγούσε τους Χέοπες και τους Φαρακόνες της Αιγύπτου με το τεράστιο κεντρί της για να τους καταστρέψει κι αυτοί όπου φύγει φρύγει κλεινόντουσαν ορμητικά μέσα στις Πυραμίδες της Αιγύπτου για να προστατευθούν Όταν επιτέλους πέθανε  της φτειάξανε και άγαλμα. 

         ( Από γραφτό σε διαγωνισμό ιστορίας γυμνασίου Κορίνθου 1983 )

Ο Χρησμός  ήταν ένας βοηθός της Πυθίας που την αντικαταστούσε όταν αυτή κουραζότανε και έδινε αμφίβιες απαντήσεις 

       ( Από γραφτό μαθήτριας δημοτικού σχολείου Ευρυτανίας 1971 )

Αν όλοι μα όλοι  οι άνθρωποι πλήρωναν τα χρέη τους αλλά όλα μα όλα τα χρέη  τους δεν θάχε κανείς μας λεφτά 

                    (Από γραπτό μαθήτριας γυμνασίου Θεσπρωτίας 1989)