Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Επαγγελματία Δημοσιογράφε Τσαρμπέ :Όχι φτηνό πνεύμα στον Νικηφόρο




Για να είσαι πειστικός πρέπει να είσαι πιστευτός. Για να είσαι πιστευτός πρέπει να είσαι αξιόπιστος. Για να είσαι αξιόπιστος πρέπει να είσαι αληθινός.

Αποτέλεσμα εικόνας για Δημοσιογραφία

Αυτά έγραφα  για τον επαγγελματία δημοσιογράφο κ. Τσαρμπό 


Είσαστε υποχρεωμένος κύριε επαγγελματία δημοσιογράφε να μας πείτε τις ίντριγκες   που υπάρχουν στις εκλογές της ένωσης 
Και τις πολλές υποψηφιότητες  γιατί εγώ μόνο δυο ξέρω 
Τώρα γι αυτά που είπε ο καλεσμένος σας κ. δημοσιογράφε δεν τα περιμένατε και απορώ πως τα δημοσιεύσατε αφού είναι κόντρα προς τον κ. Τσιχριτζή  Δεν του κάνατε μια ερώτηση για το εικονικό τιμολόγιο του προέδρου τους Π Α Σ που τον έπιασε τον κ. Μιχάλη το Σ Δ Ο Ε με ολόκληρη στάνη στην πλάτη ;
Μήπως την σιωπή σας ονομάζετε ίντριγκα ;

Γράφει ο κ. Τσαμπός 

Οι απάντησεις ειναι απλές.
Χωρίς να δώ τι λέει ο Μπαμπινιώτης αφού άλλο να γράφεις και αλλο να κανεις ρεπορτάζ στο δρόμο που σημαίνει ότι αν σέβεσαι τον εαυτό σου δε χάνεις την ευκαιρία να μιλήσεις με έναν παράγοντα που έχει διοικήσει τον ΠΑΣ, ορίζεται και αυτό το σενάριο που ζούμε, ποιος πάει με ποιον συνδυασμό και τι στάση θα κρατήσει ο τάδε κ.ο.κ
Για το πως δημοσίευσα αυτήν την συνέντευξη και ότι δεν περίμενα αυτά που είπε:
Οταν σέβεσαι τη δημοσιογραφία βγάζεις ολες τις πλευρές, κατι που εσύ δεν οφείλεις να κάνεις σαν ερασιτέχνης που είσαι. Το ότι δεν περίμενα αυτά που είπε μου προκαλλεί έκπληξη αυτή η τοποθέτηση. Και βέβαια περίμενα αυτά που είπε όμως δεν φιμώνω κανένα. Μάλιστα θα σου πώ φίλε και κάτι άλλο. Κάθησα και στο τραπέζι του μετά και μιλήσαμε… Κάτι που εσύ δεν το κάνεις γιατι παίρνεις μεριές. Εγώ καταγράφω απόψεις…Και αυτό το σέβονται και οι δυο πλευρές.
Και αν με καλέσει και ο κ. Τσικριτζής με χαρά θα αποδεχτώ την πρόσκληση για μια συνέντευξη.
Και να στο κάνω και ακόμα πιο απλό…
Το να μην υποστηρίζω κανέναν σου περνά από το μυαλό; Το να με αφήνει αδιάφορο το τελικό αποτέλεσμα;
Οσοι μου φέρονται με σεβασμό έχουν και το σεβασμό μου. Π.χ το να δημοσιεύω δελτία τύπου που μου έρχονται από κάποιο άλλο μέσο ως θέση κάποιου υποψηφίου, δυστυχώς δε θα πάρω…
Για τον πληθυντικό στο υποψηφιότητες εννοώ αυτές που βγήκαν και αποσύρθηκαν και στήριξαν και γενικά ακούστηκαν..
Οσο για το τιμολόγιο όπως σου έχω πει και τηλεφωνικά αγνοώ το θέμα και αν υπάρχει κάτι ποινικώς κολάσιμο ας γίνει αυτό που πρέπει…

Απάντηση του Νικηφόρου 
Πουθενά δεν έγραψε το όνομα μου και αυτό φανερώνει υπεροχή του επαγγελματία προς τον ερασιτέχνη
Έδωσα τον χαρακτηρισμό του ερασιτέχνη δημοσιογράφου  στον εαυτό μου γιατί δεν πληρώνουμε όχι ότι δημοσιογραφώ ερασιτεχνικά.Αυτά τα κόλπα όχι σε μένα 
Γράφεις χωρίς να κοκκινίζεις "Οταν σέβεσαι τη δημοσιογραφία βγάζεις ολες τις πλευρές, κατι που εσύ δεν οφείλεις να κάνεις σαν ερασιτέχνης που είσαι"
Πρέπει λοιπόν να γίνεις καθηγητής της δημοσιογραφίας για να με διδάξεις  Δεν έχω απαίτηση να ασχολείσαι με τον Μπαμπινώτη 
Ως προς το τηλεφώνημα που γράφεις πάλι πρέπει να ντρέπεσαι. γιατί  δεν θυμάμαι να σου έχω τηλεφωνήσει τον τελευταίο χρόνο  και ίσως και μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αλλά το τιμολόγιο το έχω δημοσιεύσει πολλές φορές Και πάλι μπορείς να πεις ότι έχεις μεγάλη απαίτηση να διαβάζω μπλοκ ερασιτεχνών Μα μόλις γράφω κάτι για σένα αμέσως απαντάς και αυτή η δικαιολογία δεν μετράει  Οι δημοσιογράφοι δεν γράφουν μόνο αποφάσεις δικαστηρίων αλλά και γεγονότα που γίνονται. Και το εικονικό ( ψεύτικο ) τιμολόγιο είναι γεγονός αφού του έβαλαν και πρόστιμο 40% επί του ποσού του τιμολογίου που ήταν 9.000 ευρώ που σε δραχμές μας κάνουν 3.060.000
Γράφεις "Οσοι μου φέρονται με σεβασμό έχουν και το σεβασμό μου. Π.χ το να δημοσιεύω δελτία τύπου που μου έρχονται από κάποιο άλλο μέσο ως θέση κάποιου υποψηφίου, δυστυχώς δε θα πάρω" Αυτή είναι η δουλειά του Δημοσιογράφου Αλλά να σχολιάζεις αυτά που γράφει το δελτίο αυτό κανένας μέχρι σήμερα το έχει κάνει παρά μόνο ο Νικηφόρος. Και σας δικαιολογώ εσάς του επαγγελματίες μια και από αυτό το επάγγελμα ζείτε. Ενώ εγώ δεν πληρώνουμε 
Γράφεις "...αφού άλλο να γράφεις και αλλο να κανεις ρεπορτάζ στο δρόμο που σημαίνει ότι αν σέβεσαι τον εαυτό σου δε χάνεις την ευκαιρία να μιλήσεις με έναν παράγοντα" 
Αν και είναι  λίγο ακαταλαβίστικη αυτή η πρόταση προσπάθησα να την ερμηνεύσω  και μάλλον με χαρακτηρίζεις γραφιά ενώ εσύ που σέβεσαι τον εαυτό σου κάνεις και ρεπορτάζ και παίρνεις και συνεντεύξεις. Μπορείς να μας πεις πόσους ποδοσφαιρικούς αγώνες παρακολούθησες Και κάτι πολύ σημαντικό Πόσους αγώνες παίδων και νέων; Εμένα με γνωρίζουν οι γονείς των μικρών παιδιών που κάθε Σαββάτο είμαι σε ένα γήπεδο  Τώρα στις δικές μου συνεντεύξεις δεν είναι καθόλου χαϊδευτικές και δεν ρωτώ πράγματα που χαϊδεύουν αυτιά. 
Επομένως δεν είμαι γραφιάς αλλά μαχόμενος ερασιτέχνης ( δεν πληρώνουμε ) δημοσιογράφος. 
Μου σπάσανε το αυτοκίνητο δυο φορές Μια φορά μου το έβαψαν Μου έβρισαν χυδαία την μάνα μου 
Έγραψαν τα συνθήματα επάνω στον τοίχο του σπιτιού  μου 


Προσθήκη λεζάντας







Δεν διάβασα ούτε μια λέξη συμπάθειας Και πάλι σας δικαιολογώ γιατί είσαστε επαγγελματίες Αλλά δεν σας επιτρέπω να μου πουλάτε πνεύμα και μάλιστα πολύ φτηνό.
Πιστεύω ότι θα δημοσιεύσεις την απάντηση μου για να καταλάβουν αυτοί που ξέρουν να διαβάζουν ότι πουθενά δεν απαντάς Που σημαίνει επαγγελματική Δημοσιογραφία