Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Ο Νικηφόρος ευχαριστεί

 Όταν δεν προσέχεις την υγεία σου και το κάνουν τρίτοι έστω και ειδικοί και συνεχίζεις να  πιστεύεις στον εαυτό σου καλό θα είναι να αναθεωρήσεις. πολλά Γιατί όποιος  δεν νοιάζεται για την υγεία του δεν έχει θέση στους πολιτισμένους 

Αν δεν υπήρχε η αγριοφωνάρα του Ηλία  Κοφινά  ( φίλου μου που τον απέκτησα μόλις 


πάτησα το πόδι μου στο Λουτράκι επειδή ο αδελφός του Φάνης   ήταν τερματοφύλακας στην Α Ε Κ ) να με απείλησε με δημόσιο εξευτελισμό αν δεν κάνω αμέσως εξετάσεις.σήμερα θα ήταν βέβαιον ότι δεν θα μπορούσα να έλθω σε επικοινωνία.μαζί σας. 
Χρειάστηκε και η βοήθεια του άλλου μου φίλου Νίκου Βαρελά  του Καρδιολόγου  που και αυτός φρόντισε να φτιαχτεί ο κάποιας ηλικίας ερασιτέχνης δημοσιογράφος Νικηφόρος όπως και είπε και έγγραψε για την ηλικία ο φορτωμένος με αξιώματα Δημήτρης Μπίτσιος. Στην επαναφορά μου στην προτεραία μορφή ρόλο σπουδαίο έπαιξε και μια κοπελιά που αυτή είχε το πόστο της νοσηλεύτριας που συντονίζει το υλικό που θα χρειαστεί για να επουλωθούν τα τραύματα που είχαν δημιουργηθεί λόγω της ακινησίας μου. και της κακής διατροφής.επειδή έχασα την γυναίκα Το όνομα της νοσηλεύτριας που συντονίζει τις δυο πρώτες επισκέψεις είναι Σωτηρία Κανατά.Και δεν μπορώ να καταλάβω πως στην ιδιωτική πρωτοβουλία να βρίσκονται κοπελιές σαν την Σωτηρία και η κρατική μηχανή να είναι γεμάτη από κομματικά πρόσωπα και δυστυχώς να χάνονται οι Σωτηρίες που δεν μπορεί να αξιοποιήσουν οι ιδιώτες    



Αν