Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Τα κάλαντα άρχισαν από την δεύτερη αγωνιστική

 Κύριε Καλλιόλια Απαγορευτικό τς μπάλας.jpg

Κάποτε κάνατε τον αντιστασιακό και είσαστε μια φωνή ή μάλλον μια παραφωνία στη Κορινθιακή διαιτησία. Που όμως αυτή ήταν  σωστή. αν και παραφωνούσατε.
Οξύμωρο σχήμα θα μου πείτε Ναι πολλές φορές σε μερικές περιπτώσεις μπορεί ένας να φέρει την άνοιξη Μα τώρα κ. Καλλιόλια φέρατε την βαρυχειμωνιά αφού μας γνωρίσατε τους διαιτητές περίπου στις επτά η ώρα για να μη έχω νας σχολιάσω στην εφημερίδα Ξεχάσατε όμως ότι έχω και το μποκ

Οι διαιτητές της δεύτερης αγωνιστικής 


Π Α Σ Κόρινθος -- Αστέρας Δερβενίου

Τον αγώνα αυτόν η τοπική Κ Ε Δ με τους Γκρούτση--Καλλιολιας  όρισε τον Φραντζή έναν διαιτητή μη αξιολογημένο να διευθύνει τον αγώνα αυτόν.Μάλιστα κατά την περσινή ποδοσφαιρική περίοδο σε κάποιο αγώνα ο Ρίνγκο του έκανε επίθεση μέσα στα αποδυτήρια. Και μόνο εγώ τον υπερασπίστηκα 


Ηρακλής Ξυλοκάστρου -- Κόρινθος 06.

Πρόεδρε Δημήτρη Μπινιάρη σου τα είπα και σου τα έγραψα ότι τα πράγματα είναι πιο δύσκολα Και τα λόγια  μου υλοποιήθηκαν από την πρώτη αγωνιστική 
Και έτσι στον πρώτο αγώνα ευνοήθηκε ο ιστορικός..Και στην δεύτερη θα κάψουν εσένα πρόεδρε γι αυτό όρισαν τον Ψυγογιό στου σπουδαιότερο αγώνα της δεύτερης αγωνιστικής. Και ο επόπτης Μπουρτζοβίτης και αυτός έχει προϊστορία εις βάρος της ομάδος σου.