Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Έτσι με πολεμούσε και με πολεμά η ένωσης Με την συκοφαντία

Η υπερηφάνεια --πάθος ευγενικό --δεν είναι τυφλή μπροστά στα δικά μας σφάλματα.αλλά η υπεροψία είναι.  

                                                  Γκέοργκ Κρίστοφ Λιχτενμπεργκ
Αυτά είπε ο κ. Πετρόπουλος στη γενική συνέλευση πρώτος αντιπρόεδρος της ένωσης τον Ιούλιο του 2012 ( Και μη μου πείτε παλιά ξινά σταφύλια γιατί θα είσαστε άδικοι  Αφού πάντα το παρελθόν πρέπει να μας διδάσκει )




Πετρόπουλος :Τελειώνοντας θα ήθελα να πω για την ανακοίνωση . Είχαμε βγάλει μια ανακοίνωση την οποία ο κ. Σκούρτης απαγόρευσε να μπει στην εφημερίδα και εμείς αναγκαστήκαμε να την βάλουμε στο σάιτ της ένωσης. Την στείλαμε δυο φορές και απαγόρευσε να την βάλει. 

Νικηφόρος: Εδώ αξίζει να σας διαβάσω τι έγραψα στην πρωινή  
Πετρόπουλος στην ομιλία του στη Γενική συνέλευση : «Είχαμε βγάλει ανακοίνωση που ο κ. Σκούρτης απαγόρευσε να μπει στην εφημερίδα Πρωινή» 
Πετρόπουλος στο χαρτί που μας έστειλε  γράφει « Το ποιος έκανε αυτό το ατόπημα ( μη δημοσίευση της ανακοίνωσης ) λίγο μας ενδιαφέρει.»
Και συνεχίζει  χωρίς ίχνος ντροπής πάλι στο χαρτί του   « …πολύ αμφιβάλουμε ότι έχει την δυνατότητα να επιβάλει την γνώμη του στην εφημερίδα» Δηλαδή εννοεί την  αφεντιά μου 
Νικηφόρος Ο άνθρωπος αυτός με χαρακτήρισε στην ομιλία του αχιψευταρά και τρέμοντας τον νόμο προσπαθεί με το χαρτί  του να βγει από την δύσκολη θέση. Κάνοντας μια τεράστια κωλοτούμπα από δειλία μια και συνειδητοποίησε  ότι έπαψαν να υπάρχουν οι κεκράκτες του και είδε την  τσιμπίδα του νόμου. Και έτσι  διαψεύδει τον μάγκα εαυτό του στην  ομιλία που έκανε στην αρένα που οι θεατές παράγοντες ζητούσαν τον εξαφανισμό μου γιατί αγωνιζόμουν γι’ αυτούς  .
Και εδώ έχουμε μια περίπτωση ίδια με αυτή του κ. Μπάμπη Σπανού που ισχυριζότανε ότι δεν έγραψα τίποτα για ΤΟΝ ΞΥΛΟΔΑΡΜΌ ΤΟΥ. Και παρουσίασα το άρθρο μου και του έφυγε όλη η μαγκιά 
Εγώ λοιπόν που το έκοψα το δελτίο τύπου δυο φορές και π[ου αφορούσε εμένα και στην Πρωινή το έγραψα βέβαια όχι όλο αλλά στην δική μου εφημερίδα όλο με σχολιασμό

Πετρόπουλος 
Επίσης σε κάθε άρθρο του για την ένωση επάνω βάζει τον Βαρόνο Μινχάουζεν Εγώ θα ήθελα να του προτείνω για εικαστικούς λόγους και μόνο δίπλα στην φωτογραφία του Μινχάουζεν να βάζει και την δική του. Έτσι για να φαίνεται ο ειλικρινής και ο ψεύτης . Είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό ο κόσμος θα μπερδεύεται και δεν θα γνωρίζει ποιος θα είναι ο ψεύτης και ποιος θα είναι ο ειλικρινής Ή μάλλον θα το πω καλύτερα  Ο Βαρόνος Μινχάουζεν θα μοιάζει πιο ειλικρινής Για τον ψεύτη δεν ξέρω


Νικηφόρος  Την φωτογραφία του Μινχάουζεν στην πρωινή την έβαλα την Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012 και στην δική μου εφημερίδα 31 Μαρτίου του 2012 και αφορούσε το ίδιο άρθρο. 
Είσαστε λοιπόν υποχρεωμένος για να δικαιολογήσετε όλα αυτά τα συκοφαντικά που είπατε  να προσκομίσετε και ένα δεύτερο φύλλο εφημερίδας της Πρωινής ή της δικής μου που να έχω σε άρθρο που αφορά την ένωση φωτο του Μινχάουζεν. Η Διεύθυνση της πρωινής θα μπορεί να σας δείξει τα αρχεία της με όλες τις δικές μου συνεργασίες. Και εγώ είμαι υποχρεωμένος να δείξω τον άνθρωπο που θα στείλετε να του παρουσιάσω το αρχείο της εφημερίδας μου. Όπως παρατηρώ κάνατε ένα λογοπαίγνιο σε βάρος μου  και αναδείξατε τον Μινχάουζεν ειλικρινή σε σύγκριση με μένα που είμαι ψεύτης με κεφαλαία 
Εύκολο να τα λες δύσκολο να τα αποδεικνύεις.
Κλείνω με τα λόγια του Κάντ  Η θεωρία χωρίς πράξη είναι κενή και η πράξη χωρίς θεωρία είναι τυφλή»
Δυστυχώς εσείς κ. Αντιπρόεδρε πάσχετε και στη θεωρία και στην πράξη  

Σχολιασμό Νικηφόρου

Έχουν περάσει τρία και χρόνια και απάντηση δεν πήρα. Και το χαρτί που έγετε στείλει στην Πρωινή σας εκθέτει ανεπανόρθωτα Κάνατε καταγγελίες που ήταν πέρα για πέρα ψεύτικες έχοντας από κάτω τους χειροκροτητές 
Αλλά όταν έσβησαν τα φώτα της σκηνής και έπεσε το σκοτάδι της καθημερινότητας και προσγειωθήκατε στην πραγματικότητα τότε στείλατε ένα χαρτί στην εφημερίδα μέσα στο οποίο λέγατε ότι δεν είχα την δυνατότητα να απαγορεύσω τη  δημοσίευση της ανακοίνωσης Αυτή η αυτογελοιοποίησης σας για μένα ήταν η μεγαλύτερη δικαίωση Αν και στενοί σας φίλοι μου έλεγαν να σας μηνύσω για να απαλλαγούν από την ενοχλητική παρουσία σας 
Τώρα με το πέρασμα του χρόνου έχετε το ψυχικό ανάστημα να υποστηρίζετε ότι ο Μινχάουζεν είναι πιο ειλικρινής από την αφεντιά μου όταν σας κατηγορώ  ευθέως ότι στην άσκηση των καθηκόντων σας μεροληπτείτε;
Όσο καιρό έπαιξα ποδόσφαιρο και ήταν αρκετά τα χρόνια δεν δέχτηκα ποτέ παρατήρηση από διαιτητή 
Ενώ εσείς ο θεματοφύλακας των κανονισμών ως παράγοντας κλοτσήσατε πεσμένο κάτω ποδοσφαιριστή
Βλέπετε τώρα αυτόν που κατηγορήσατε ψεύτη και παλιάνθρωπο σας κάνει ερωτήσεις και εσείς προσποιούμενος τον μουγκό δεν απαντάτε. 
Σας γνωρίζω ότι είμαι Έλληνας και όχι ...Ρουμάνος. Και γνωρίζω και τα δικαιώματα μου αλλά και τις υποχρεώσεις μου.