Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

Η αστυνομία είναι προστάτης των αδύναμων αφού είμαστε όλοι ίσοι απέναντι του νόμου.

Η Λεωφόρος των Δημοσίων υπαλλήλων ή Λεωφόρος που οδηγεί στο Νεκροταφείο χωρίς την μεσολάβηση του Νοσοκομείου με την υψηλή εποπτεία της Αστυνομίας.  



Την Λεωφόρο Δημοσίων υπαλλήλων δεν θα την γνώριζα ποτέ αν ο πρώην Δήμαρχος του Δήμου Λουτρακίου  Πέραχώρας ( Παύλος Παύλου ) δεν αγόραζε έναν ποταμό που το 



βάφτισε οικόπεδο και πήγα εκεί και "παρκάρισα¨"    την γυναίκα μου που πέθανε. Γνωρίζω με την λέξη που χρησιμοποιώ προσβάλω την μνήμη  της γυναίκας μου., Και όλα αυτά τα βρήκαν οι μάγκες που αγοράζουν ποτάμια και τα βαφτίζουν  οικόπεδα και τα αγοράζουν για το δημόσιο και τα χρησιμοποιούν για νεκροταφεία. χωρίς να υπάρχει το παραμικρό που μας υποχρεώνει εμάς τους μη υπάκουος   να επαναστατήσουμε  γιατί νομίζουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο. Ξέρουμε ότι γελάνε μαζί μας αλλά πιστεύουμε ότι κάποτε θα βρεθεί κάποιος κρατικός λειτουργός και μπορεί  να έχει την δική μου λόξα και προχωρήσει. Αλλά  το σημερινό μου θέμα είναι η λεωφόρος δημοσίων υπαλλήλων  που την γνώρισα μετά το θάνατο της γυναίκας μου. Και την έχω διασχίσει   πάνω από χίλιες φορές και από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι ο δρόμος αυτός με την ανοχή της Αστυνομίας ( και εδώ εννοώ ότι τις χίλιες φορές που την έχω διασχίσει  την λεωφόρο δεν συνάντησα ένα αυτοκίνητο της Αστυνομίας )   Αυτό το έχω γράψει πολλές φορές Και ο κ. Αστυνομικός Διευθυντής Κορινθίας που χρόνια αμέτρητα έχει υπηρετήσει στο τμήμα του Λουτρακίου γνωρίζει όλα τα προβλήματα. Βέβαια με το στερεότυπο δεν έχουμε προσωπικό προσπαθούν να καλύψουν τις αδυναμίες των.  Γράφω συνέχεια για την παραλία του Λουτρακίου ότι πρέπει να γίνει μονόδρομος το τμήμα μεταξύ καζίνο και ποταμού γιατί θα θρηνήσουμε θύματα και είμαι βέβαιος ότι θα γράψουν οι εφημερίδες της Ευρώπης. Και εδώ δεν υπάρχει ένας να δει πρέπει να γίνει μονόδρομος όπως και η Λεωφόρος  Δημοσίων Υπαλλήλων να τεθεί υπό αστυνομικό έλεγχο. Η Αστυνομία είναι να προλαμβάνει και ΄χι να μετρά τους νεκρούς.