Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Φίλαθλοι της Κορινθίας βοηθήστε τον Ατρόμητο χιλιομοδου που έχει ανάγκη και αό τον οβολό της χήρας


Ο Αετός πεθαίνει στον αέρα ελεύθερος και δυνατός...




 Ο πρώτος που πίστεψε στην ποδοσφαιρική σου αξία ήταν η αφεντιά μου. Και σ έβαλα να 


αντικαταστήσεις τον φίλο μου Χρήστο Αντωνόπουλο και ομολογώ ότι πήγες καλύτερα και από τις δικές μου προσδοκίες. Επομένως γνωρίζω τι αξίζεις στο χρηματιστήριο των Κορινθίων προπονητών. Και δεν επιτρέπω σε κανέναν να με αμφισβητήσει  Αυτοί οι απελπισμένοι που σήμερα διοικούν την ομάδα του Ατρόμητου του Χιλιομοδίου δεν σου έκαναν καμία χάρη. γιατί κανένας δεν θα δεχόταν την καυτή πατά αν δεν πίστευε στον εαυτό του Επειδή έχω ζήσει τα γεγονότα όλα αυτά και από κοντά είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε συνέχειες και μάλιστα δραματικές. Μπορεί να μη μου έχεις καμία ανάγκη αλλά εγώ θα κάνω το καθήκον μου. Ο Κυριακάτικος αγώνας από διαιτητικής πλευράς είναι δύσκολος αφού ο διαιτητής είναι από την Μυτιλήνη και ο ένας βοηθός από την Αθήνα και ο δεύτερος από την Δυτική .Αττική Που σημαίνει δεν θα έχουμε εναρμόνιση