Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

Καλό σου ταξίδι Γιώργο Τζαβέλα και είμαι ευτυχής που σε γνώρισα.

Πάμπλο ΠικάσοΗ τέχνη είναι ένα ψέμα που μας βοηθάει να ανακαλύψουμε την αλήθεια.

Πάμπλο Πικάσο, 1881-1973, Ισπανός ζωγράφος



Τον άνθρωπο που υπηρετεί την τέχνη όπως πολλές φορές το έχω γράψει τον σέβομαι περισσότερο από κάθε άλλο Γιατί μόνο ο καλλιτέχνης μπορεί να σου αλλάξει τον εσωτερικό σου κόσμο. Και αυτό ποτέ δεν μπόρεσα να εξηγήσω επειδή τα πνευματικά μου 


προσόντα δεν με βοηθούν να καταλάβω αυτό. Κάποτε ήθελα να μάθω για το τμήμα που αφορούσε  πολιτισμό του Δήμου Κορινθίων Και εκεί παρατήρησα ότι  δεν μπόρεσα να κλείσω το στόμα μου με τις δικές μου δυνάμεις. Γιατί διαπίστωσα ότι οι υπάλληλοι του Δήμου που υπηρετούσαν εκεί ήταν παθιασμένοι με το αντικείμενο τους Μέσα σ αυτούς που γνώρισα ήταν και Γιώργος Τζαβέλας που συζήτησα μαζί και ξέχασα να κοιτάξω την ώρα και έχασα ένα ραντεβού Αυτό το έπαθα μια άλλη φορά όταν μιλούσα με τον γιατρό Στάθη Γκουρβέλο που ήρθε ο ταβερνιάρης στις πέντε το πρωί και μας παρακάλεσε να φύγουμε γιατί ήθελε να πάει ψωνίσει. Ο Γιώργος Τζαβέλας είχε όλα τα προσόντα να σε κερδίσει γιατί δεν προσπαθούσε να σε κατακτήσει με τον πλούτο των γνώσεων του. αλλά να προσαρμοστεί αυτός με σένα. Και αυτό μεγαλείο το έχουν αυτοί που πιστεύουν στον εαυτό τους. Και δεν το γράφω για πρώτη φορά ότι στο Δήμο Κορνθίων δεν τον έδωσαν την ευκαιρία να δείξει τα προσόντα του. Και δεν περίμενα να φύγει από την ζωή για να τα γράψω. Κλείνω με τα λόγια του ποιητή μας Νίκου Εγγονόπουλου" Η ζωή ο θάνατος και ανάμεσα η τέχνη. .