Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Κώστα Μίσιο τον χαμό της μάνας καμιά ευχή δεν είναι ικανή να ζεστάνει την ορφάνια

η εικόνα προφίλ του Κωστας Μισιος, Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομοΚάποτε όταν ήμουνα νέος είχα διαβάσει ένα χρονογράφημα
το οποίο το είχε γράψει ο Σπύρος Μελάς ο κορυφαίος Δημοσιογράφος Ακαδημαϊκός Και είχε τον τίτλο " Μάνα γιατί μ έκανες ορφανό"
Μου έκανε εντύπωση και έμαθα ότι ο δημοσιογράφος ήταν εβδομήντα πέντε  χρονών και η μάνα του είχε ξεπεράσει τα εκατό. 
Θυμάμαι όταν τα έμαθα όλα αυτά γέλασα ο άσχετος.λόγω ηλικίας. Μα όταν πέθανε η δική μου μάνα που μετρούσε αρκετά χρόνια τότε κατάλαβα ότι είμαι ορφανός Το ίδιο δεν κατάλαβα όταν έφυγε ο πατέρας μου Και είναι φυσιολογικό αφού μόνο από μάνα ορφανεύει ο άνθρωπος Τώρα που και εσύ έχασες την δική σου μάνα Κώστα είμαι βέβαιος ότι θα νιώσεις την ίδια ορφάνια  Δεν θα την ξεπεράσεις ποτέ αλλά σου εύχομαι έστω και από εκεί ψηλά πάντα να σε προστατεύει γιατί αυτή είναι η αποστολή κάθε μάνας