Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Το παραγάδι του Νικηφόρου




Το να πηγαίνεις να αγωνιστείς με μια ομάδα εκτός έδρας πρέπει να γνωρίζει ο επικεφαλής της μετακίνησης τα πάντα Που θα σταματήσουν και τι θα φάνε. πριν από τον αγώνα. Πληροφορήθηκα στο πούλμαν μιας μετακίνησης μοιράστηκαν ταπεράκια που είχαν μέσα αρακά. Θα νηστεύουν ή θα ισχύει το πανάρχαιο " Νηστεύει ο δούλος του Θεού γιατί δεν έχει να φάει"Αλλά αρακάς πριν από τον αγώνα Ιδίως αυτή η λαδιά σου κάθεται στο στομάχι.Και άντε να τρέξεις;για την νίκη Θα σου έρχεται η λαδιά στο οισοφάγο και θα σου τα πόδια. Μα τα μεταξωτά βρακιά θέλουν επιδέξιους κώλους.Το ερώτημα μου είναι ένα και ουσιώδες Τα ταπεράκια ήταν της  μιας χρήσεως; Γιατί αν δεν ήταν που βρέθηκε νερό και ποιος τα έπλυνε 


Όταν ήρθα στην Κορινθία γνώρισα πολλούς αλλά αυτός που μου έκανε εντύπωση ήταν ένας ήρεμος άνθρωπος που ήταν αληθινός γίγαντας και εξωτερικά  αλλά και εσωτερικά. Είμαστε παρέα στο γήπεδο του Βραχατίου και παρακολουθούσαμε έναν αγώνα. Ήρθε κάποιος και τον πήρε και μετά από ένα τέταρτο γύρισε Και σε ερώτηση μου που πήγε Μου είπε ότι του φίλου του το αμάξι έπεσε σ ένα χαντάκι  και πήγα και το σήκωσα.
Και σ ένα άλλο γήπεδο στο Σπαθοβούνι και ένας ποδοσφαιριστής που θα μπορούσε να κάνει μονόζυγο στη ζώνη του τον έβρισε  και του είπε να περιμένει όταν τελειώσει ο αγώνας  να βγει για να τον δείρει. 
Ο ήρεμος γίγαντας και στις δυο περιπτώσεις έδειξε την εξωτερική και εσωτερική δύναμη. Τον έχασα και ομολογώ ότι μου έλειψε Όλα αυτά τα είπα στο Γιώργο Παππά και ο μεθοδικός φίλος μου τον βρήκε Και είμαι υποχρεωμένος να ξανά πω και πάλι ότι είμαι ευτυχής που τον βρήκα Δεν ξέχασα να γράψω το όνομα του αλλά το άφησα τελευταίο όχι για να εντυπωσιάσω αλλά επειδή το θεωρώ το πιο αξιόλογο μέρος του κειμένου αυτού. Τον φίλο μου τον λένε Δημήτρη Σούκουλη και πολλοί τον έλεγαν και "Μπατάκη " που ποτέ δεν το ρώτησα τι σημαίνει 
Άνδρας είναι αυτός που δεν λαμβάνει υπόψη του αυτά που κάνουν οι ανόητοι.