Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Νικηφόρου




Ακης Μπουλης Αγαπητε κ.Σκουρτη η 06 στηριξε ανοιχτα τον κ.Γκουρβελο.Ο κ,Βορινιωτης στηριξε τον Τσιχριτζη.Η προσληψη του εχει να κανει με την προσπαθεια της 06 να γλιτωσει τα χειροτερα απο τα επερχομενα χειρουργεια της Ενωσης.Επισης πιστευω οτι ο προεδρος της 06 δεν ειναι και τοσο ανιδιοτελης οσο εσεις πιστευετε

Απάντησης Νικηφόρου 



Αγαπητέ ίσως να μη δάβασες σωστά ή να μη κατάλαβες ότι αυτό που θέλησα να περάσω ως μήνυμα στους παράγοντες Προσωπικά δεν μ ενδιαφέρει ουδόλως ο Γιώργος Βορινιώτης ούτε και κανένας άλλος παρά μόνο ο πρόεδρος που τον αδικείς. Για να μη γίνει ιδιοτελής αγωνίζομαι 
Βέβαια με αυτή την συνεργασία και αυτά που υποστηρίζεις ο αγώνας μου είναι μάταιος Αλλά προσπαθώ  για να έχω μια δικαιολογία ότι αγωνίστηκα. Ξέρω ότι προσωρινά θα ηττηθώ γιατί τα γλυκόλογα είναι καλύτερα από τις δικές μου πικρές αλήθειες Αλλά η δικαίωσης μου σε βάθος χρόνου είναι σίγουρη. Αλλά αυτό δεν το λαμβάνω υπόψη μου αφού θα έχει χαθεί ένας σοβαρός παράγοντας από τους λίγους που έχουν μείνει.