Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Αλήθεια γιατί οι επιτελείς του γιατρού δεν χρησιμοποίησαν τα στοιχεία μου; Περιμένω απαντήσεις και όχι ψιθύρους

Για να νικήσεις ένα πρόεδρο που ασκεί τα καθήκοντα του οκτώ χρόνια πρέπει να
πείσεις τους παράγοντες ότι δεν ασκεί σωστά τα καθήκοντά από την μια και από την άλλη την πορεία μέσα στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αλλά αυτό για να επιτευχθεί χρειάζεται πολύς χρόνος Γι αυτό είχα πει τον Φάνη Σιτέ όταν μου είπε ότι θα διεκδικήσει την προεδρία του απάντησα ότι άργησε. Και αυτό μου το είπε τέλη Οκτωβρίου. Γιατί γνώριζα πως έπρεπε να γίνει ο αγώνας δηλαδή να μάθουν όλοι στην Κορινθία γιατί ο Μιχάλης Τσιχριτζής είκναι ακατάλληλος 
Στα χέρια μου έχω ένα οικονομικό απολογισμό που μόνο μ αυτόν θα μπορούσε να χάσει τις εκλογές Και κανένας δεν μίλησε γι αυτόν Και περίμεναν  τα Λυκόπουλα να πάρουν τις εκλογές 
Υπάρχει στα έξοδα  Κεφάλαιο Β άρθρο 12  " Δάνεια και βοηθήματα σε σωματεία 9.615 ευρώ ή σε δραχμές 3.269.100 δραχμές " Και σ αυτό το τεράστιο σκάνδαλο ( αφού δεν είναι πιστωτικό ίδρυμα και δεν δικαιολογεί αυτού του είδους τα Δάνεια.) Και αυτό το δημοσίευσα όταν έκανα την ανάλυση  και κανένας δεν αναφέρθηκε 
Σε μια εποχή λιτότητας για πανηγύρια ξόδεψαν 5.691 ευρώ ή σε δραχμές 1.935.000 για κύπελλα και μετάλλια 
Και για οδοιπορικά 6.482 ευρώ η σε δραχμές  2204.000 και κανένας δεν είπε λέξη Όταν εγώ τα έγραφα αυτά και ρωτούσα. κανένας δεν καταδέχτηκε όχι να συνεργαστεί μαζί μου αλλά με αγνοούσαν παντελώς 
Τα ίδια είχα πάθει και στις εκλογές του 2013 που εκεί κέρδισα και οκτώ μήνες φυλακή. 
Και στην περίοδο 1.1.2016- 31.12,2016 ξοδεύτηκαν 85.502 ευρώ ή σε δραχμές 29.070.680 
Και για το τεράστιο σκάνδαλο που είναι το εικονικό τιμολόγιο ούτε κουβέντα 
Γιατρέ Στάθη Γκουρβέλο 

                    
Μετά απ όλα αυτά που παρουσιάζω που ήταν βόμβες  πως οι επιτελείς τα αγνόησαν ; Καλά εμένα σημασία δεν μου έδωσαν τα στοιχεία μου γιατί τα αγνόησαν; 
Όλα αυτά μου δίνουν το δικαίωμα να ρωτήσω πόσο ειλικρινής είναι αυτή η φωτογραφία Μέχρι να πάρω απαντήσεις μπορώ να ισχυρίζομαι ότι :
Γιατρέ έχασες γιατί κάποιοι δεν ήθελαν να νικήσεις Περιμένω απαντήσεις