Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Και όμως και στην δική μας εποχή υπάρχουν έντιμοι άνθρωποι.

Όταν είσαι μόνος τα πρόχειρα φαγητά είναι σανίδα σωτηρίας Έτσι και εγώ ακολουθώντας τον κανόνα ζήτησα την βοήθεια από τα σουβλάκια του καταστήματος ΠΕΤΡΙΝΟ του φίλου μου Αργύρη.

Ο συμπαθέστατος Φάνης ο νεαρός του καταστήματος που μεταφέρει τα σουβλάκια έφθασε στο σπίτι μου Ρώτησα πόσα κοστίζουν και ο συμπαθέστατος Φάνης μου λέει 11.90 ευρώ Του δίνω τα 10 ευρώ και ψάχνω να βρω τα 3 ευρώ 
Και τότε ακούω το Φάνη να μου λέει ότι κάνατε λάθος και αυτό που μου δώσατε είναι πενήντα ( 50 ) ευρώ 
Ομολογώ ότι  έπαθα πλάκα με την κίνηση αυτή αν και πιστεύω ότι οι νεολαία είναι πολύ καλύτερη  από την δικιά μου εποχή.. 
Ο Φάνης με την κίνηση του αυτή απέδειξε ότι υπάρχουν ακόμα σωστοί άνθρωποι που εμείς οι πελάτες πρέπει να τους τιμούμε 
Και θα ήθελα από αυτό το δημοσιογραφικό μετερίζι να συγχαρώ τον φίλο μου Αργύρη για τους υπαλλήλους που έχει το κατάστημα του το Πέτρινο