Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Νικηφόρου.

Έλαβα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείο το παρακάτω μήνυμα το δημοσιεύω για να το σχολιάσω 

Σχό

Ακης Μπουλης Σαλιαρηδες οι διοικουντες της ομαδας της 06.Μετα την επικρατηση Τσιχριτζη ξερουν οτι τους περιμενει το χειρουργειο της αρκουδας.Και για αυτο τον λογο ανακοινωσαν τον κ.Βορινιωτη.Ολοι γνωριζουν οτι ανηκει στην παραταξη Τσιχριτζη κολλητος και συνεταιρος του κ.Δ.Μπιτζιου.Εκτος λοιπον απο σαλιαρηδες ειναι και παπατζηδες


Σχολιάζει ο Νικηφόρος 


Σε ένα σημείο θα διαφωνήσω Ο πρόεδρος της ομάδας είναι ένας αγνός και ανιδιοτελής εργάτης στην κυριολεξία του ποδοσφαίρου. το οποίο δεν τον γνωρίζει
 Η αυλή του όμως είναι τρομερά επικίνδυνη η οποία είναι πανίσχυρη και επειδή γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο Να απομονώνουν τον δυνατόν και να τον κάνουν όργανό τους. Και να διώχνουν από κοντά του κάθε έναν που υπήρχε κίνδυνος να του ανοίξει τα μάτια Και ένας από αυτούς είμαι και εγώ που κατόρθωσαν να μη έχω καμία επαφή  με τον κ. Δημήτρη Μπινιάρη  Στην αρχή του πρωταθλήματος και όταν η Κόρινθος 06 σάρωνε συναντήθηκα με τον πρόεδρο και τον προπονητή στην γνωστή ταβέρνα Στρούγκα και έχω μάρτυρα Και τους είπα ότι δεν έχουν οργάνωση και είμαι βέβαιο ότι θα χάσετε το πρωτάθλημα. Στον αγώνα Κόρινθος 06--Π Α Σ Κόρινθος έγιναν τρομερά πράγματα σε βάρος μου 


Σε κοινή συνέντευξη των προπονητών και οι δυο συμφώνησαν ότι την αντιπαλότητα την δημιουργούν τα μέσα επικοινωνίας Και δυστυχώς για τον προπονητή  της Κόρινθος 06  και όχι για μένα αυτός που ασκούσε κριτική για την ευνοϊκή μεταχείριση που είχε ο Π Α Σ Κόρινθος ήταν η αφεντιά μου Και μια μέρα μετά την ειρηνική συνέντευξη όλοι οι φίλαθλοι απόλαυσαν αυτό  το θέαμα με γηπεδούχο την Κόρινθος 06


Και κατά την διάρκεια του αγώνα ακούστηκε το εμετικό σύνθημα  Νικηφόρε σ αγαπούμε την μάνα σου γ@μ@@μ@ Και η συνέντευξη είχε ένα στόχο να κοιμηθεί η ομάδα όπως και έγινε. Και ευτυχώς που ισοφάρισε  στα τελευταία λεπτά. η Κόρινθος 06
Κάνοντας συνεχώς λάθη έχασαν και πρωτάθλημα και κύπελλο και όλα ήταν φυσιολογικά. 
Εύχομαι ολόψυχα στον Δημήτρη Μπινιάρη όσο πιο γρήγορα φύγει από το ποδόσφαιρο  κέρδος θα έχει. 
Με αυτή την οργάνωση που έχει σήμερα δυστυχώς θα χάσει την προνομιούχο δεύτερη θέση που είχε τα δυο τελευταία χρόνια
Ο Νικηφόρος θα είναι και θα παλεύει για αρχές