Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Ο Νικηφόρος είναι εδώ αμετακίνητος Να γράφει πάντα για την αλήθεια




Μαζί με την διοίκηση του εν λόγω σωματείου συστρατεύτηκε άμεσα και γρήγορα ο "γελωτοποιός","αθλητικός εισαγγελέας" γνωστός και ως
"νικηφόρος" ο οποίος να ενημερώσουμε έχει καταδικαστεί αμετάκλητα ως συκοφάντης από τα ελληνικά δικαστήρια.

Κύριε Σκούρτη αναρωτιέται ο φίλαθλος κόσμος γιατί δεν έχουμε ασχοληθεί μαζί σας τόσο καιρό παρόλο τις βρωμιές και τον οχετό που έχετε ξεστομίσει γα την μεγαλύτερη ομάδα του νομού μας και την διοίκηση της.
Επειδή σίγουρα χρίζεται ιατρικής βοήθειας και παρακολούθησης, σας βλέπουμε με συμπάθεια σαν το γραφικό του χωριού και θέλουμε αυτοί που σας χρησιμοποιούν να σταματήσουν να το κάνουν σεβόμενοι τουλάχιστον την άνοια που σας χαρακτηρίζει.
Σχολιασμός Νικηφόρου 
Πέντε μέρες μετά τις εκλογές της ένωσης που κατά την γνώμη ήταν ένα φιάσκο από πλευράς ενωτικής κίνηση μια και οι επιτελείς που είχαν αναλάβει τον προεκλογικό αγώνα  έκαναν τόσα λάθη που ένας αντικειμενικός κριτής δεν μπορεί να τα δεχτεί ως φυσιολογικά. 
Ο Νικηφόρος παραμένει στην ίδια γραμμή και ευθέως καταγγέλλει την ενωτική κίνηση και όχι βέβαια τον γιατρό αλλά αυτούς που πλαισιωμένοι από δημοσιογράφους επαγγελματίες κράτησαν απόλυτη σιωπή επάνω σε θέματα πολύ αβανταδόρικα που ήταν ικανά τα δεκαεννέα σωματεία να τα κάνει πλειοψηφία 
Στόχος μου λοιπόν είναι να σας παρουσιάσω τα λάθη που έγιναν από την ενωτική κίνηση και που ήταν τόσο προκλητικά που βγάζω το συμπέρασμα ότι κάποιοι δεν ήθελαν να νικήσει  ο γιατρός 
Έχοντας λοιπόν τα παραπάνω ( αυτά που γράφτηκαν  για μένα ) ως προίκα θα συνεχίσω τον αγώνα μου αλλά τώρα θα έχω με πολλούς να ασχοληθώ Μια και δεν ενδιαφέρονται για το καλό του ποδοσφαίρου ορισμένοι  αλλά για να υπάρχουν και να γράφονται στα Μ Μ Ε 
Η κριτική μου πάντα με στοιχεία θα είναι αυστηρή αλλά πάντα δίκαιη. Δεν θα κλείσω τα μάτια σε κανένα θέμα έστω και αν αυτό είναι σε βάρος μου . 
Κλείνω με την πρώτη μου ερώτηση Γιατί η ενωτική κίνηση δεν πίστεψε στην νίκη