Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Ο Νικηφόρος δημόσια καταγγέλλει και οι ανύπαρκτοι με ψιθύρους

Χωρίς να λάβεις μέρος σε ένα αγώνα να σε χρεώνουν  την  ήττα  είναι επίτευγμα!!!









Κάποιοι που είδαν τον ίσκιο τους στο γιόμα νόμισαν ότι έγιναν γίγαντες και μπορούν να νικήσουν μόνο με την παρουσία τους Και όταν χάσουν βρίσκουν ως δικαιολογία ... το Νικηφόρο
Μα βρήκατε πρόσωπο να ρίξετε τα δικά σας λάθη και τα οποία είναι τόσα πολλά που η ασχετοσύνη σας είναι μια κάποια δικαιολογία γιατί άλλο τι δεν βρίσκω  Γιατί αν δεν υπάρχει ασχετοσύνη τότε τα πράγματα περιπλέκονται  
Πάει πολύς καιρός όταν ο Φάνης Σιτές μου είπε ότι θέλει να βάλει υποψηφιότητα για την θέση του προέδρου της ένωσης  Δέχτηκα να τον βοηθήσω και αμέσως εξαφανίστηκε Έμαθα δε ότι συνεργάζεται με κάποιους που για μένα  δεν ήταν πρόσωπα ικανά για να διεκδικήσουν την ένωση Και τις απόψεις  μου τις έγραψα 
Με αποτέλεσμα να ψιθυρίσει στις ρούγιες και στις στράτες ο Μιχάλης Φιλιάνδρας ένας από τους συνεργάτες του Σιτέ ότι ο διαχωρισμός της θέσεις μου οφείλετε στην άρνηση του Σιτέ να με διορίσει στην Ε Π Ο Αν και πολλές φορές τον προκάλεσα δεν είπε το παραμικρό. 
Από τότε ουδεμία συμμετοχή είχα ούτε με τα πρόσωπα που είχαν οριστεί ούτε έλαβα μέρος σε καμία συγκέντρωση από τις πολυάριθμες που έγιναν. 
Δεν μπόρεσα να πάω στη γενική συνέλευση γιατί δεν βρήκα κάποιο σωματείο για να με καλύψει 
Και εδώ βλέπω εκ των αρχηγών της Ενωτικής Κίνησης Παναγιώτη Σιαπκαρά παρέα με τον Απόστολο Πανούση  που είμαι βέβαιος ότι δεν έχει καμία σχέση με το Κορινθιακό ποδόσφαιρο 
Δεν ζητάω απολύτως τίποτα και από κανένα Αλλά έχω και την απαίτηση να μη πιάνουν το όνομά μου ορισμένοι