Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Νίκος Ταγαράς ένας άνθρωπος της διπλανής μας πόρτας.


Μεγάλος είναι αυτός που τηρεί την υπόσχεση που έδωσε  σε κάποιον που ούτε καλά τον ήξερε 

                                Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Νίκος Ταγαράς, στέκεται
Όταν ήρθα να εγκατασταθώ στο Λουτράκι από το πρώτο που επισκέφτηκα ήταν
το παλαιό Μοναστήρι. της Φανερωμένης μαζί με την αείμνηστη γυναίκα μου.Το οποίο βρήκαμε σε άθλια κατάσταση. Κουραστήκαμε για να δώσουμε της εκκλησία μια πολιτισμένη εικόνα. Βρισκόμουνα στα πρώτα δημοσιεύματα και είχα αρχίσει και τηλεοπτικές. εκπομπές και μεταδόσεις αγώνων. Σκέφτηκα και πήρα τηλέφωνο τον Νομάρχη και αφού του συ στήθηκα ότι είμαι χωριανός του  ( τι Χιλιομάδι τι κλένια ) τον παρακάλεσα να μη αφήσει να  καταστραφεί κάτι που είναι ξεχωριστό. Μου υποσχέθηκε ότι θα κοιτάξει το θέμα. Σε χρόνο ρεκόρ έβγαλε ένα ποσό νομίζω 4.000.000 δραχμές  για να γίνει η αρχή.Και έγινε και ευλογώ τον Θεό που που μ έβαλε να πάρω τηλέφωνο  έναν άνθρωπο και Νομάρχη τον πρώτο πολίτη  του Νομού.χωρίς να τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Έδωσε και δεύτερο ποσό και φτιάχθηκε το παλαιό Μοναστήρι.  Από τότε που έχασα την γυναίκα μου δεν το  έχω επισκεφτεί Διαβάζοντας τα λόγια του φίλου ΑΕΚτζή Γιάννη Σουρτζή  θεωρώ τον εαυτό μου υποχρεωμένο να γράψω αυτές τις αράδες Για να μάθετε ο Νίκος Ταγαράς πάντα ήταν απλός και κοντά στον συνάνθρωπο του.