Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Αλέξης Κούγιας : ποτέ δεν ζήτησα να διοικήσω την Κόρινθο μετά την χυδαία συμπεριφορά του Μ. Τσιχριτζή

Όταν διάβασα στα Κορινθιακά Σπορ ότι ο φίλος μου Αλέξης Κούγιας έφαγε πόρτα από τον κ. Σταματάκη όταν ζήτησε να μπει στη διοίκηση τον πήρα στο τηλέφωνο και του διάβασα το σχόλιο της εφημερίδας
 Και να τι μου είπε
«Αυτά που μου διάβασες δεν αφορούν εμένα γιατί ποτέ δεν μίλησα με τον κ. Σταματάκη τον οποίον και παντελώς αγνοώ. Θα καταθέσω και μήνυση αλλά και αγωγή  και σε βάρος του κ. Σταματάκη αλλά και της εφημερίδας. 
Ανακατεύτηκα με την ομάδα της Κορίνθου  ιδιαίτερης πατρίδας μου εκεί που είναι θαμμένοι οι γονείς μου από λόγους καθαρά συναισθηματικούς.
Ποτέ δεν είπα ότι έφυγα από την Παναχαϊκή αλλά όμως δεν μπορώ με την εργασία μ ου που με θέλει να βρίσκομαι σε όλη την Ελλάδα και να διευθύνω και ένα γραφείο με είκοσι (20) δικηγόρους να βρίσκομαι στην Πάτρα. Για τον λόγο αυτόν ζήτησα από τους φορείς της πόλεως να αναλάβουν την διοίκηση της Παναχαϊκής και εγώ να είμαι ο αιμοδότης της.
Δεν μπορούσα να έχω καμία σχέση με την ομάδα της Κορίνθου μετά την χυδαία συμπεριφορά του Μιχάλη Τσιχριτζή και του Παναγιώτη Τσουμάνη.
Ακόμα πληρώνω στην τράπεζα Πειραιώς Κορίνθου την εγγυητική της ποδοσφαιρικής της Κορίνθου που υπόγραψα  για να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα.
Αυτοί που κατάντησαν την ποδοσφαιρική ομάδα της Κορίνθου παράρτημα του Αστέρα Τρίπολης και που την έχουν  φέρει σε τραγική αγωνιστική και οικονομική κατάσταση  κανονικά δεν έπρεπε να βγαίνουν στο πεζόδρομο της Κορίνθου ούτε για καφέ.
Εγώ έχω διαφορετική αντίληψη από αυτούς για το ποδόσφαιρο. Δεν έχω κερδίσει ούτε ένα ευρώ αλλά ούτε και ένα αξίωμα χρησιμοποιώντας το ποδόσφαιρο.
Πως είναι λοιπόν δυνατό να ζήτησα από τον κ. Σταματάκη  να μπω στη διοίκηση της Κορίνθου όταν σήμερα σε μια έκταση τριάντα (30) στρεμμάτων με δικά μου χρήματα κάνω ένα προπονητικό κέντρο  που θα έχει :Δυο γήπεδα με φυσικό χόρτο και δυο γήπεδα με χόρτο 7ης γενιάς  Γυμναστήριο  φυσιοθεραπευτήριο  και αίθουσα διασκεδάσεων .
Στο προπονητικό κέντρο θα προπονείται η Παναχαϊκή οι Νέοι της Παναχαϊκής που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα και οι δυο ομάδες μικρές που συμμετέχουν στα τοπικά πρωταθλήματα της Αχαϊας ο Παπατραϊκός και ο Πετεινός και αγωνίζονται παιδιά κάτω των δεκαπέντε χρονών» .  

Σχολιασμός Νικηφόρου

Αυτά μας είπε ο Αλέξης Κούγιας και μου είπε ότι είναι στη διάθεση μου να βγει και σε τηλεοπτική εκπομπή.
Βέβαια τώρα τον λόγο έχει ο κ. Σταματάκης που είναι υποχρεωμένος να πάρει θέση και να επιβεβαιώσει το δημοσίευμα  μας
Αλλά πριν να δημοσιεύσω την δήλωση του Αλέξη ο κ. Σταματάκης στην παρουσία που έκανε των δυο νέων  παραγόντων της Κορίνθου δήλωσε.
« Ποτέ δεν είχα επικοινωνία έμμεση ή άμεση με τον αξιόλογο παράγοντα του ποδοσφαίρου κ. Αλέξη Κούγια. 
Αυτή την απαίτηση δεν έχουμε από τον ηγέτη του Κορινθιακού ποδοσφαίρου κ. Μιχάλη Τσιχριτζή να απαντήσει   για τον χαρακτηρισμό που έκανε ο κ. Κούγιας για την αφεντιά του μια και αυτός έχει βρει το ακαταμάχητο επιχείρημα  που είναι αυτό της σιωπής για τον εαυτό του.Βάζει να βγάλουν άλλους το φίδι από την τρύπα και αυτός χαμογελά ειρωνικά. Αλλά μέχρι πότε θα μπορεί να το παίζει αδιάφορος και ωραίος. Και αν από τα γραπτά μου θίγεται υπάρχει και η δικαιοσύνη που λόγω επαγγέλματος γνωρίζει πως θα μπορεί να με οδηγήσει εκεί. Αλλά δεν τολμά αφού είναι ο νεκροθάφτης του Κορινθιακού ποδοσφαίρου. 
Τώρα για ποιους λέει ότι δεν έχουν το δικαίωμα να πίνουν καφέ στο πεζόδρομο ο κόσμος τους γνωρίζει καλύτερα από εμένα.

Αλλά όμως  να πληρώνει την εγγυητική της Κορίνθου ο κ, Κούγιας είναι λίγο βαρύ. .