Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Τρέμε Δασάρχη που άλλαξαν στέκι ποδοσφαιρικό επίλεκτοι πελάτες σουθ,

                                                   

Χτυπάει το τηλέφωνο μου και από την άλλη άκρη ακούω μια φωνή ευγενική μεν  αλλά και αποφασιστική από την άλλη  Και με ρωτά αν είναι σωστό να πίνει καφέ ο πρόεδρος της Ένωσης με τον προπονητή μιας ομάδας 
Και του απάντησα ότι όλα τα θεωρώ φυσιολογικά μετά απ αυτά που έχουν δει τα μάτια μου και έχουν ακούσει τα αυτιά μου
Και συνέχισε ο ανταποκριτής --τηλεφωνητής ότι σε ένα ποδοσφαιρικό καινούργιο στέκι που τώρα δημιουργήθηκε στον Συνοικισμό Παλιά ήταν χασάπικο και αυτό συμβολικό. Εκεί βρέθηκε ο πρόεδρος της ένωσης  Ο κ. Δημόπουλος Και ο προπονητής  του Π Α Σ Κόρινθος  κ. Βασιλόπουλος 
Και του απαντώ Τι περιμένεις να δεις αγαπητέ μου από έναν πρόεδρο που τον πιάνουν μ,ε την γίδα στην πλάτη ( εικονικό τιμολόγιο) και συνεχίζει να διοικεί 
Ο κ. Δημόπουλος να συνεχίζει να είναι παρατηρητής αν και κακοποίησε τους κανονισμούς και μίλησε απρεπώς σε ποδοσφαιριστή  της Κορίνθου 06 
Για τον προπονητή  κ. Βασιλόπουλο δεν έχω να πω απολύτως τίποτα παρά μόνο να τον συγχαρώ που στην κυριολεξία έχει γελοιοποιήσει την διοίκηση της Ένωσης και κανένας δεν τολμά να του πει τι θέλεις εσύ κ. πρόεδρε να συνεργάζεσαι με προπονητές 
Και μετά πρέπει να είναι υπερήφανος ο κ. Κριτσελάς που του απέβαλλαν μόνο δυο παίκτες για να θριαμβεύσει η ομάδα του κ. Βασιλόπουλου που συνεργάζεται φανερά με τον κ. Γσιχριτζή και  κανένας δεν κοκκινίζει