Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Σωτήρη Πέρρα Πιστεύω ακράδαντα ότι θα δώσεις λύση στο δίκαιο πρόβλημα μας

Φίλε  Σωτήρη 

Στα νεκροταφεία υπάρχουν για ορισμένους ανθρώπους ότι το πολύτιμο υπήρχε και θα υπάρχει στη ζωή μέχρι που θα πάνε να συναντήσουν τα αγαπημένα πρόσωπα που τους έφυγαν πρώτοι.
Και θέλουν όσο καιρό τους επισκέπτονται να βλέπουν το περιβάλλον τουλάχιστον πολιτισμένο. Και σήμερα στο νέο νεκροταφείο ούτε πολιτισμός υπάρχει μα ούτε και πληρεί τους όρους τους θρησκευτικούς. 
Μπορούμε όμως τα ανθρωπίνως δυνατά να τα θεραπεύσουμε και να μη αφήνουμε την πρωτόγονη κατάσταση να γίνεται με το καιρό πολύ χειρότερη 
Μου είναι τόσο σε μένα όσο και στους θλιμμένος σαν και εμένα να πηγαίνουμε στην τελευταία κατοικία των αγαπημένων προσώπων και να βλέπουμε αυτή την απαράδεκτη εικόνα 


Αυτή την εικόνα που σήμερα δημοσιεύω φίλε Σωτήρη θέλω να μου πεις με την εντιμότητα που σε διακρίνει στο δημόσιο και ιδιωτικό σου βίο μπορείς να την ανεχθείς αν ήσουνα στη θέση μου -- που αυτό δεν το εύχομαι και στο χειρότερο εχθρό μου -- και όλων αυτών που πονάνε μαζί μου 
Και αυτό μπορείς να το διορθώσεις με μια μικρή δαπάνη αφού στο δήμο έχετε τεχνικό προσωπικό και δεν νομίζω ότι τα υλικά κοστίζουν τόσο πολλά 
Εκεί λοιπόν να γίνουν σκαλοπάτια για να μη μετατρέπεται ο χώρος αυτός σε ποτάμι που δεν μπορείς να το περάσεις 
Δαπάνη μεγάλη δεν χρειάζεται παρά μόνο αγάπη για τους ανθρώπους και αυτή την διαθέτεις φίλε Σωτήρη και γι αυτό οι δημότες το γνωρίζουν και το αποδεικνύουν που σ έχουν ψηφίσει πρώτο δημοτικό σύμβουλο