Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Η λάσπη δεν κολλάει στον Νικηφόρο

Επειδή κάποιοι δειλοί που δεν τολμούν να απαντήσουν δημόσια όπως κάνω εγώ ψιθυρίζουν ότι είμαι έμμισθος υπάλληλος του προέδρου της Κόρινθος 06 κ.
Δημήτρη Μπινιάρη 
Μέχρι σήμερα προκαλώ τους πάντες εκεί που προσέφερα τις υπηρεσίες αν πήρα ένα καφέ Και συγκεκριμένα Προσέφερα τις υπηρεσίες μου 
Στο Ραδιόφωνο και στην Τηλεόραση του συγκροτήματος Ηλέκτρα  
Στο Ραδιόφωνο του αείμνηστου Γιώργου Δημητριάδη  
Στο Ραδιόφωνο και στην Τηλεόραση του Σούπερ  
Στην τηλεόραση του Άξιον 
Και στις εφημερίδες Πρωινή Σήμερα και Μπάλα 
Να βγουν οι ιδιοκτήτες και να δηλώσουν αν πήρα ένα μονόλεπτο 
Όταν λοιπόν 16 ολόκληρα χρόνια δεν πήρα τίποτα τώρα που έμεινα μόνος γιατί να αναγκαστώ να ενδώσω και να γίνω υπάλληλος του κ. Δημήτρη Μπινιάρη που ομολογώ τον έχω δει στην Αθλούπολη τις πέντε φορές που έχω πάει να δω αγωνιζόμενο τον συνεργάτη μου Γιώργο Παππά και αγώνες της Ευρώπης 
Και εκεί να απαλλάξω ένα τυπικό χαιρετισμό
Τώρα αν κάποιοι βλέπουν  μέσα στο καθρέπτη και μιλάνε για μένα τους δικαιολογώ 
Αλλά όμως γιατί αυτά που με καταμαρτυρούν  δεν βγαίνουν στα μέσα επικοινωνίας που διαθέτουν ενυπόγραφα να πουν ότι είμαι έμμισθος υπάλληλος του κ. Δημήτρη Μπινιάρη για να έχουν την σπάνια ευκαιρία να μετρήσουν πόσα αχλάδια  έχει ο σάκος