Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Ένας δειλός που δεν τολμά να γράψει το όνομα του και θέλει να κάνει τον γενναίο Σκουληκάκι θα μείνει γιατί ποτέ δεν θα γίνει σκουλήκι.







Υπάρχει ένα σκουλήκι που έχει βάλει ένα όνομα   Γιώργος  Παπαδόπουλος αλλά
έψαξα και βρήκα ότι είναι πρόσωπο ανύπαρκτο

Βέβαια γνωρίζω από που προέρχονται όλα αυτά αλλά επειδή τρέμουν την πένα μου δεν τολμούν να βγουν με τα στοιχεία τους 
Για τον Μιχάλη Τσιχριτζή έχω γράψει πολλά υπέρ του και είμαι αυτός που έπαιξα πρωταγωνιστικό ρόλο για να πάρει την ένωση το 2009 Και όταν είδα τι έκανα ζήτησα δημόσια από τηλεόρασης συγνώμη  γιατί αποδείχτηκε ότι έκανα εγκληματικά λάθος να τον υποστηρίξω Έχω γράψει τόσα πολλά υπέρ του που αυτό ήταν πολύ φτωχό  Αλλά όταν κατάλαβα ότι γελάστηκα διαχώρισα την θέση μου Και άρχισα να γράφω εναντίον του παραθέτοντας στοιχεία.που  πήρα στα χέρια στοιχεία  Λοιπόν δειλό ανθρωπάκι ζήτησα για όλα αυτά συγνώμη όχι μόνο μια φορά αλλά σε όλες μου τις εκπομπές 
Αλλά γιατί δεν γράφεις τίποτα για το εικονικό τιμολόγιο που έπιασε το Σ Δ Ο Ε όταν ήταν πρόεδρος του Ιστορικού  Π Α Σ Κόρινθος  Και υπόγραψε ως πρόεδρος του Π Α Σ ενώ ήταν της ένωσης  για να ρυθμίσει το πρόστιμο που του έβαλαν 
Λοιπόν σκουληκάκι στερείσαι γενναιότητας και κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία 
Γρήγορα θα πληρώσεις τον λογαριασμό όταν θα γράψω το όνομα σου 
Εγώ με την φωτογραφία μου σε χαρακτηρίζω σκουλήκι Εσύ δεν μπορείς γιατί αυτά που γράφεις είναι ψέματα και τρέμεις τον Εισαγγελέα