Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Να πως καταδικάστηκα και πως χαρακτηρίστηκα συκοφάντης

Κάθε άνθρωπος είναι απολύτως ελεύθερος να κάνει ότι δεν ζημιώνει τους άλλους                                                                                              


Αυτή η φωτογραφία για μένα είναι ένα θείο δώρο την οποία επιδίωκα να την βρω από τον Ιούλιο του 2013 Είναι τρεις στυλοβάτες του δήμου Κορίνθου στον Αθλητισμό και στον πολιτισμό. 

 Από τα δεξιά προς τα αριστερά
Πρώτος  είναι ο Δήμαρχος Κορίνθου Αλέξανδρος  Πνευματικός που δεν ανταλλάζω ούτε καλημέρα μαζί του γιατί ποτέ μου δεν τον έχω συναντήσει ως δήμαρχο αλλά πολλές φορές ως υποψήφιο 
Αλλά όταν γράψει κάτι κάποιος εναντίον του  που δεν είναι σωστό για το ποδόσφαιρο παίρνω αμέσως θέση γιατί ως δήμαρχος έχει τεράστια προσφορά και κανένας δεν μπορεί να τον μειώνει 
Ο τελευταίος της φωτογραφίας είναι ο πρόεδρος του Δημοτικού Σταδίου κ. Γιώργος Φιλιππακόπουλος που νομίζω ότι έχει γεννηθεί για την θέση αυτή και έχει το γήπεδο εις αρίστη κατάσταση και όλους τους χώρους άθλησης 
Και με αυτόν δεν έχω ούτε καλημέρα.γιατί διαφώνησα μαζί του σε θέματα που είχαν σχέση με τις εκλογές του Π Α Σ Κόρινθος 
Και ερχόμαστε στον ευρισκόμενο στο κέντρο της φωτογραφίας που είναι ο Δημοτικός Σύμβουλος και  ο πρόεδρος  του Πολιτισμού και του αθλητισμού του δήμου Κορίνθου που έχω ορκιστεί ποτέ να μη γράψω το όνομα του 
Και αρχηγός του ψηφοδελτίου Νέα Πορεία στις εκλογές 
Την 1 Ιουλίου του 2013 έγιναν οι εκλογές για την ανάδειξη της νέας Διοίκησης της Ε Π Σ Κορινθίας  που η τότε πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής ακύρωσε τρία ψηφοδέλτια της παράταξης Νέας Πορείας  και οι δυο παρατάξεις ήρθαν ισόπαλες 
Με τα γνωστά επεισόδια που έγιναν σε βάρος ενός παράγοντα που στα οποία έγραψα  πρωτοστατούσε ένας αστυνομικός που δεν έπρεπε να ήταν μέσα στην αίθουσα και κάποιοι φουσκωτοί Αυτός που δέχτηκε την επίθεση ήταν ο κ Μιχάλης Πρωτόπαπας που την επομένη 2 Ιουλίου του 2013 επισκέφτηκε τον Διοικητή του αστυνομικού και  είπε αυτά που έγιναν στην γενική συνέλευση Και ζήτησε να βάλουν μυαλό στον αστυνομικό 
Την Πέμπτη 4 Ιουλίου του 2013 ο αρχηγός του ψηφοδελτίου Νέα Πορεία  έκανε στην εφημερίδα Πρωινή και στο Δημοσιογράφο Βασίλη Δελή δήλωση ότι ο αστυνομικός έσωσε την πρωτοδίκη  Και έτσι από κατηγορούμενος έγινε μηνυτής μου με την δήλωση αυτή του κ.Δημοτικού Συμβούλου Γιατί είχα γράψει για την μη σωστή παρουσία του αστυνομικού στην αίθουσα και ότι πρωτοστάτησε στα επεισόδια 
Και ρωτώ να μου πει ένας  που ήταν μέσα στην αίθουσα του εργατικού κέντρου αν κινδύνευσε.η κυρία πρωτοδίκης  Μα και αν κινδύνευε θα μπορούσε να κάνει αυτή την δήλωση ο αρχηγός του ψηφοδελτίου που ήταν αδικημένος με την ακύρωση αυτή;  Και από ποιον κινδύνεψε αν κινδύνεψε  η πρωτοδίκης γιατί δεν πιστεύω από το ψηφοδέλτιο του κ. Τσιχριτζή που κανένα ψηφοδέλτιο του δεν ακύρωσε.Επομένως με την δήλωση του αυτή κατηγόρησε τους δικούς του ανθρώπους που επιχείρησαν να λιντσάρουν την κ. πρωτοδίκη Που ήταν ο ίδιος η οικογένεια του κ. Άγγελου Μαργέτη και ο κ. Θανάσης Πισιμίσης 
Και από την άλλη έχουμε μι ένοχη σιωπή απ αυτούς που κατηγόρησε ο Αρχηγός της Νέας Πορείας Και την μήνυση υπέβαλε ο μηνυτής μου την πρώτη Οκτωβρίου στις δυο η ώρα που τελείωνε η προθεσμία λόγω τριμήνου 
Δεν είμαι ηλίθιος να πιστέψω ότι όλα αυτά έγιναν από πρωτοβουλία του αρχηγού του ψηφοδελτίου που δεν τον θεωρώ ικανό να σκηνοθετήσει όλα αυτά τα αηδιαστικά που έγιναν σε βάρος μου. Μετά  την δήλωση αυτή και την καταδίκη μου ερήμην πρωτόδικα  στην έφεση ο κ. Συνήγορος έστειλε στο εφετείο την βοηθό του γιατί ήταν σίγουρος για την καταδίκη μου Γιατί ποιος δικαστής θα πίστευε εμένα μετά απ όλα αυτά που έγιναν σε βάρος μου.
Αλλά έκανα και την βλακεία και να τον ορίσω μάρτυρα υπεράσπισης και είπε ότι αν και ο δικηγόρος μου είπε να μη τα πω εγώ όμως δεν μπορώ και σας το λέγω " Τα δημοσιεύματα του κατηγορούμενου ήταν υπερβολικά."
Και είχε την θρασύτητα να με συναντήσει στην κηδεία του Σπύρου Νίκα και να μου πει ότι έχει ήσυχη την συνείδηση του για όλα που έκανε 
Καταδικάστηκα σε οκτώ μήνες φυλακή γιατί συκοφάντησα τον αστυνομικό επειδή έγραψα για όλα αυτά που έγιναν Από την μια κινδύνεψε μια δικαστικός που το βεβαίωσαν ακόμα και αντίπαλοι και από την άλλη ποιος θα πίστευε την αφεντιά μου  έναν ερασιτέχνη δημοσιογράφο που έχει λόξα να γράφει μόνο αλήθειες και για τις οποίες καταδικάστηκα να πληρώσω 3.193.20 ευρώ 
Να γιατί έγραψα ότι αυτή η φωτογραφία για μένα είναι θείον δώρο.
Και προκαλώ αυτόν που με καταδίκασε ( για μένα δεν είναι ο αστυνομικός ) αν αυτά που γράφω δεν είναι αλήθεια είναι υποχρεωμένος ο δημοτικός σύμβουλος να με οδηγήσει στην δικαιοσύνη και αν καταδικαστώ θα πάω φυλακή γιατί δεν έχω χρήματα να πληρώσω την καταδίκη μου.
Κύριε Δήμαρχε πρέπει ο συνεργάτης σας να με διαψεύσει γιατί αν δεν το κάνει δεν συμβαδίζει ο πολιτισμός και ο αθλητισμός μ όλα αυτά 
Και κάτι παρήγορο γι αυτούς που λένε ότι αργούν να δικάσουν τα δικαστήρια Εγώ μέσα σε 15 μήνες καταδικάστηκα πρωτόδικα και στο εφετείο για τα ελληνικά χρονικά δικαστικά χρόνος  ρεκόρ