Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Πρόσεξε Παντελή Κολλιάκο γιατι η αρχή είναι όχι το ήμισυ αλλά το παν.

Κανένας δεν μπορεί να με κατηγορήσει ότι πάω κόντρα με τον αξιόλογο
προπονητή Παντελή Κολλιάκο αλλά ούτε γιατί τον συμπαθώ να μη γράψω για
ορισένα θέματα που δεν είναι όλα σωστά Έκανε την μεταγραφή τον Γενάρη όπως κάνουν οι ποδοσφαιριστές. Βέβαια εγώ ήμουνα αντίθετος γιατί δεν αφήνουν μια ομάδα στο μέσο της ποδοσφαιρικής περιόδου  Αλλά αυτό το παραβλέπω και σταματώ στον αγώνα Α Ο Ζευγολατιού -- Α Ο Λουτράκι που ήταν μια κατηγορία
Και πληροφορήθηκα ότι ο Παντελής ήταν επάνω στην εξέδρα παρέα με τον γνωστό πλέον προπονητή Μπάμπη Πάτρα Και εντολές στους ποδοσφαιριστές έδινε ο Γυμναστής της ομάδας 
Και το δικό μου ερώτημα και κάθε φιλάθλου είναι ένα Γιατί δεν ήταν στο πάγκο της ομάδας  ο προπονητής 
Δυο οι απαντήσεις είναι 
Η πρώτη μπορεί να ήταν τιμωρημένος και καλός βρισκόταν στην εξέδρα 
Και η δεύτερη που είναι και πολύ σκληρή ότι δεν έχει από τον κανονισμό αναγραφόμενα προσόντα  Και τότε γιατί έκανε την μεταγραφή; Νομίζω ότι έχει εκτεθεί χωρίς να υπάρχει λόγος Είναι λοιπόν το δεύτερο λάθος μετά την συνέντευξη που ακόμα δεν πήρα απάντηση για να παρουσιαστούμε μαζί και να αποδείξουμε ποιος κακοποιούσε την αλήθεια 
Δεν απαντώ και ούτε σχολιάζω Ενώ το σωστό θα έχω καταπιεί την γλώσσα μου και δεν ...απαντώ και πονάει και το χέρι μου και δεν σχολιάζω 
Γιατί Παντελή ήσουν στην εξέδρα;