Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Γειά σου λεβένυική Κορινθιακή δημοσιογραφία

Για να είσαι πειστικός πρέπει να είσαι πιστευτός. Για να είσαι πιστευτός πρέπει να είσαι αξιόπιστος. Για να είσαι αξιόπιστος πρέπει να είσαι αληθινός.
Edward R. Murrow, 1908-1965, Αμερικανός δημοσιογράφος



Μου έβαψαν τους τοίχους το σπιτιού μου επειδή γράφω ότι ο Μιχάλης Τσιχριτζής και η παρέα του διέλυσαν τον ιστορικό Π Α Σ Κόρινθο. 





Διατηρώ ένα μπλοκ που δεν με διαβάζουν 20.000 άνθρωποι την ημέρα ούτε έχω εκατομμύρια τον χρόνο Δεν ζω από αυτή την εργασία αυτή και για τον λόγο αυτόν μόνος μου έχω βαφτίσει τον εαυτό μου ερασιτέχνη Δημοσιογράφο. Βέβαια ορισμένοι αυτό το εκμεταλλεύτηκαν  που έχουν βαφτιστεί επαγγελματίες δημοσιογράφοι που το παίζουν και μα τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα και κάνουν το παιχνίδι τους. 
Κανένας όμως δεν τόλμησε να ασχοληθεί με το εικονικό ( ψεύτικο ) τιμολόγιο του Μιχάλη Τσιχριτζή γιατί καλή είναι η ενημέρωσης αλλά πάνω απ όλα είναι το μεροκάματο. Ναι όμως να μη βγαίνετε ορισμένοι και κάνετε  σχολιασμό σε βάρος μου. Και να γράφετε ότι μόνο ο "Νικηφόρος " ασχολείται με τις εκλογές της ένωσης Το σωστό θα ήταν να έγραφε ο Δημοσιογράφος αυτά που γράφει αυτός δεν τολμάμε να ακουμπήσουμε για το μεροκάματο ρε γαμώτο!!!