Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Το απειλητικό και υβριστικό ταχυδρομείο


Όποιος γράφει την αλήθεια δεν φοβάται γιατί είναι έννοια ευλογημένη από τον Χριστό 
                                                    
                                 Αποτέλεσμα εικόνας για Τηλέφωνο ηλεκτρονικό



Μάριος Λούμπας Λάθος 1ο. Βάζεις φωτογραφία του συγκεκριμένου παράγοντα ενώ ούτε εγώ στο ζήτησα που έκανα το σχόλιο και ούτε έχεις πάρει κάποια έγκριση απο το τπροσώπο που το κάνεις. Αυτο δείχνει έλλειψη παιδείας και τρόπων. Αυτός πηγε στην σελίδα του να βάλει την
φωτογραφία σου η οποιοσδήποτε άλλος? Αυτο δείχνει ότι έχεις πρόβλημα. Λάθος 2ο. Εγώ δεν σου ανέφερα τίποτα για τα οποία λες είναι δικές σου σκέψεις, ούτε για χρήματα η κάτι άλλο κακός μου αναλύεις πράγματα τα οποία δεν στα ζήτησα. Λάθος 3ο. Αφου έχεις πρόβλημα με την ένωση έπρεπε να κατέβεις εσύ υποψήφιος. Λάθος 4ο. Είσαι αγενής στις αναρτήσεις που κάνεις - πολλές απο τις οποίες ειναι εμετικές. Λάθος 5ο. Τα έχεις βάλει με κόσμο και κοσμάκι που έχει τόσες πλάτες και είσαι μόνος σου. Εγω στην θέση σου δεν θα κοιμόμουν τα βράδια. Τελος των σχολιων μου.

Απάντηση  Νικηφόρου 

Εάν δεν είχες την παράγραφο "Τα έχεις βάλει με κόσμο και κοσμάκι που έχει τόσες πλάτες και είσαι μόνος σου.Εγώ στην θέση σου δεν θα κοιμόμουνα τα βράδια " δεν θα απαντούσα Σου δίνω μια συμβουλή επειδή έχω παιδεία να μη γράφεις αυτού του είδους τα κείμενα που είναι μηνύσημα Απόροια όλων αυτών είναι τα γραπτά μου και γι αυτό παλεύω να φύγουν από το ποδόσφαιρο οι καιροσκόποι Ποτέ δεν νοιάστηκα για κιλά παρά μόνο για μυαλά Επομένως οι πλάτες δεν με συγκινούν Το βράδυ κοιμάμαι Αυτό που γράφεις είναι άμεσος τρόπος απειλείς Θέλω να μου παρουσιάσεις ένα υβριστικό μου κείμενο Ενώ εσύ βρίζεις από την αρχή μέχρι το τέλος Ο Νικηφόρος δεν θα σε στείλει στον εισαγγελέα γιατί απαντάει με την πένα του. Πρόσεξε όμως δεν μοιάζουν όλοι τον Νικηφόρο.