Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Μιχάλη Τσιχριτζή θα αναγκαστείς να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου.

Στην Ελλάδα κ. Τσιχριτζή έχουμε δημοκρατία και το στόμα του Νικηφόρου δεν θα το κλείσει
Για να βρεις ποιος σε εξουσιάζει, απλώς σκέψου ποιος είναι αυτός που δεν επιτρέπεται να κριτικάρεις.



Ο πρόεδρος της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας έδωσε συνέντευξη την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου του 2017 στα γραφεία της ένωσης έδωσε συνέντευξη και μίλησε αορίστως. Και όταν πήγα να κάνω με ερωτήσεις μου τα αόριστα συγκεκριμένα μου απαγόρευσε να κάνω ερωτήσεις.
Αυτό λέγεται δικτατορία του χειρίστου είδους σε μια εποχή που στην Ελλάδα υπάρχει Δημοκρατία
Είπε ο κ. Εικονικός πρόεδρος ότι ο κ. Γκρούτσης αρχιδιαιτητής  ότι δεν μπορεί να κάνει δηλώσεις επειδή αυτό απαγορεύεται από  τον Κανονισμό διαιτησίας
Και όμως στις εκλογές του 2009 έκανε συνέντευξη στην εφημερίδα ΣΦΗΚΑ


Εδώ καταφέρεται εναντίον του αείμνηστου Σπύρου Νίκα Επομένως τον καλύψατε κ. εικονικέ πρόεδρε για να μη απαντήσει στον κ. Δήμαρχο
Πολυτέλεια που στο Ντέρμπι χρησιμοποιήθηκε ο Διαιτητής Νεοφυτιάδης
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι ο διαιτητής Νεοφυτιάδης είναι εκτελεστικό όργανο της ενώσεως και μάλιστα εκτελεί τις εντολές κατά τρόπο στυγνό
Διαιτητής του αγώνα Πέλοπας Κιάτου –Κόρινθος 06 έκανε έναν αγώνα με αναρτημένο το παρακάτω πανό


Σύμφωνα με τον πειθαρχικό κώδικα της ΕΠΟ ο Διαιτητής υπέπεσε σε βαρύτατο πειθαρχικό παράπτωμα αφού δεν έγραψε τίποτα στο φύλλο του αγώνα. Και ούτε ο Γκρούτσης που ήταν παρατηρητής διαιτησίας. Ο παρατηρητής τάξεως κ. Βλάχος δεν έγραψε και αυτός τίποτα γιατί έχει προβλήματα με την Ελληνική γλώσσα
Ο Νεοφυτιάδης ήταν διαιτητής του περσινού αγώνα μεταξύ Κόρινθος 06  και ΠΑΣ Κόρινθος και ενώ οι οπαδοί του Π Α Σ έκαψαν την εξέδρα



Δεν έγραψε απολύτως τίποτα στο φύλλο του αγώνα Αντίθετα ο ανιδιοτελής γυμνασίαρχος Δημόπουλος ενώ δεν έγραψε τίποτα για τις φωτιές άκουσε τι είπε ο ποδοσφαιριστής  Έλβις Στύλα  της Κορίνθου 06 και έφαγε επτά αγωνιστικές  Αυτό πως λέγεται πρέπει να μας το πουν αυτοί που δεν μ άφησαν να ρωτήσω
Και συνεχίζουμε με τις ημέρες και τα έργα του Νεοφυτιάδη
Το σύστημα Τσιχριτζή τον όρισε στον αγώνα  που αποτελεί στίγμα για τον Κορινθιακό ποδόσφαιρο  Τον αγώνα Π Α Σ Κόρινθος – Πέλοπας Κιάτου που έδωσε πέναλτι ενώ η μπάλα ήταν εκτός παιδιάς. Εγκληματικό λάθος που ούτε παρατήρηση δεν του κάνατε
Και ερχόμαστε στον τελευταίο αγώνα μεταξύ Κόρινθος 06 –ΠΑΣ Κόρινθος που ενώ βρίζανε τον Δήμαρχο χυδαία δεν άκουσε τίποτα ο διαιτητής και γι αυτό δεν έγραψε τίποτα στο φύλλο του αγώνα. Και ούτε ο ανιδιοτελής παρατηρητής Δημόπουλος που μίλησε όπως μας είπε ο Δήμαρχος  περιφρονητικά για τον πρώτο δημότη.
Και αγωνιστικά ο πολυτελείας διαιτητής δεν έδωσε ένα πέναλτι. Και ο ευρισκόμενος στην τριπλέτα για την οποία υπερηφανευόταν ο εικονικός πρόεδρος Καρακάσης έκλεισε  τα μάτια του στο δεύτερο τέρμα που ο παίκτης που το πέτυχε ήταν σε καταφανή θέση οφσάιτ Βέβαια ο εικονικός πρόεδρος δεν μας είπε πως κόλλησε ο Καρακάσης
Κύριε Τσιχριτζή αυτά θα σας ρωτούσα και γι αυτό δεν μου αφήσατε να λάβω μέρος στην συζήτηση.
Και θα σας ρωτούσα επίσης πως σας έπιασε το ΣΔΟΕ με μια στάνη αρνιά στην πλάτη και ενώ σας ερωτώ κάνετε την πάπια
Απ όλα αυτά που γράφω που υβρίζω
Ναι κ. αναπληρωτή ταμία Νίκο Μαργέτη  με κατηγορήσατε ότι είμαι υβριστής. Πρέπει μέσα σε μια εβδομάδα να παρουσιάστε που σας υβρίζω Ναι έχω γράψει ότι σας αρέσει να είσαστε κοντά στην εξουσία και γι αυτό πουλήσατε τον Σπύρο Νίκα  και πήγατε με τους αντιπάλους του Όλα αυτά είναι γεγονότα  και όχι ύβρεις
Κύριε Γενικέ Γραμματέα αυθαιρετείτε και έχω πολλά να σας παραθέσω για να αποδείξω αυτά που υποστηρίζω Δεν είναι όμως ύβρις όταν παραθέτω γεγονότα. Και σε σας δίνω μια εβδομάδα μέχρι την επομένη Τετάρτη να αποδείξετε που σας υβρίζω

Κύριοι
Είμαι ένας μαχητής και δεν θα σας επιτρέψω να με πολεμάτε με ανύπαρκτα κατηγορώ Είμαι οπαδός των λόγων του Νίκου Καζαντζάκη  και μη περιμένοντας τίποτα και από κανέναν είμαι λεύτερος
Και ομολογώ   δεν θα ήθελα να ήμουνα στην θέση του εικονικού προέδρου που ευρισκόμενος σε δύσκολη θέση νόμισε ‘ότι θα κλείσει την φωνή . Εγώ δεν έχω δύναμη όπως εσείς κύριοι γιατί το μόνο μου όπλο είναι η αλήθεια. Και η οποία μόνο με αλήθεια αντιμετωπίζεται
Αν τολμάτε λοιπόν να με αποστομώσετε. Πάντως εγώ θα περιμένω  μέχρι την Τετάρτη γιατί η οικογενειακή μου ανατροφή και η παιδεία με αναγκάζουν  αυτόν τον χαρακτηρισμό να σας τον επιστρέψω

Κλείνω με τα λόγια του Βοργία « …δεν κάνουν οι καλές πράξεις έναν άνθρωπο καλό αλλά ένας καλός άνθρωπος κάνει καλές πράξεις .»