Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

"L' etat c'est moi" ("To κράτος είμαι εγώ



Δήλωσε  ο Μιχάλης Τσιχριτζής  ότι εγώ είμαι το Κορινθιακό ποδόσφαιρο και όχι  ο Δημήτρης Μπινιάρης  και ο Θωμάς Καναβός .
Έγινες πρόεδρος τον Ιούλιο του 2009 και θα ήθελα να μου έλεγες  από τότε μέχρι σήμερα πόσα χρήματα έχεις εισπράξει ως παρατηρητής τάξεως μέχρι σήμερα .
Και από τότε μέχρι σήμερα  ο Θωμάς Καναβός  και ο Δημήτρης Μπινιάρης πόσα έχουν πληρώσει για να κάνεις εσύ τον πρόεδρο.
Και εδώ υπάρχει το τραγικός. Εσύ ως παρατηρητής λόγω πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων σου τιμωρήθηκες Άρα χατιρικά έπαιρνες την αμοιβή  αφού δεν μπορούσες να εκτελέσεις τα καθήκοντα σου
Ενώ ο Θωμάς Καναβός έχει μια ομάδα στην τρίτη εθνική κατηγορία τέσσερα χρόνια και ο Μπινιάρης μια ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο και εσύ και μόνο εσύ ξέρεις γιατί δεν κατακτά το πρωτάθλημα

Μετά απ όλα αυτά  δεν μπορείς να διατυμπανίζεις ότι είσαι ο άρχοντας του Κορινθιακού ποδοσφαίρου Όταν εσύ δεν τολμάς  να με απαντήσεις Ομολογώ ότι ντρέπομαι  που ασχολούμαι  με το Κορινθιακό ποδόσφαιρο που έχει ένα πρόεδρο που πήγε να ρίξει το Δημόσιο. Αλλά το κάνω μέχρι τότε που θα αναγκαστείς να με αντιμετωπίσεις  Και τότε ένας από τους δύο θα εξαφανιστεί. Και δηλώνω δημόσια ότι δεν θα είμαι εγώ.