Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021

Φίλε Ηλία Κοφινά ο Θεός να σε οπλίσει με δύναμη την οποία έχεις ανάγκη

 Εγώ κοιτάζω κάθε στιγμή το θάνατο· τον κοιτάζω και δε φοβούμαι· όμως και ποτέ, ποτέ δε λέω: Μου αρέσει.

Όχι, δε μου αρέσει καθόλου! Δεν υπογράφω!

Νίκος Καζαντζάκης, 1883-1957, Έλληνας συγγραφέας

Δεν μπόρεσα να είμαι μέλος του χορού της βουβής τραγωδίας που συνόδευσε την γελαστή γυναίκα σου Νανά στην τελευταία της 


κατοικία.Και εγώ ο θρασύς νόμισα ότι με ξέχασες Και όλα αυτά γιατί φίλε μου ( και αυτό το επαναλαμβάνω ) δεν γνώριζα τον Γολγοθά που ανέβαινες Και αυτόν τον είχα ανέβει και εγώ πριν πέντε χρόνια. Και είναι ένας πόνος περίεργος που με την πάροδο του χρόνου πολλαπλασιάζεται αντί να σβήνει. Εδώ ο χρόνος δεν είναι συνάδελφος σου. Δυστυχώς πρέπει να οπλιστείς με δύναμη και μόνος σου θα αντιμετωπίσεις  τον χαμό της γυναίκας σου. Όταν θα κλείσεις τηην πόρτα ου σπιτιού σου τότε θα καταλάβεις την μεγάλη της απουσία. Φίλε Ηλία Κοφινά ο Θεος να σε οπλίσει με δύναμη την οποία έχεις ανάγκη