Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Νέος αποκαλυπτικός διάλογος: "Ο Β. μπορεί να σε βοηθήσει να στήσεις το ματς"!







   


Νέο αποκαλυπτικό διάλογο για το σκάνδαλο των στημένων αγώνων έφερε στο φως η ''ΔΙΚΗ στον ΣΚΑΙ''. Η συνομιλία περιλαμβάνεται σε ένα από τα πέντε χαμένα CD του Koriopolis, τα οποία τέθηκαν πλέον υπόψιν του δικαστηρίου και δίνει μια διαφορετική διάσταση για τον τρόπο με τον οποίο χειραγωγούνταν τα ματς στη Super League.

Στον διάλογο πρόεδρος ΠΑΕ προτείνει σε ιδιοκτήτη άλλης ΠΑΕ να τον βοηθήσει με τη διαιτησία, πείθοντας παράλληλα πρόεδρο τρίτης ΠΑΕ να δωροδοκήσει δυο-τρεις ποδοσφαιριστές της αντίπαλης ομάδας. Μάλιστα ο πρόεδρος της πρώτης ΠΑΕ φαίνεται να γνωρίζει την εξέλιξη που θα έχουν και τα υπόλοιπα παιχνίδια, σε σημείο τέτοιο που να προβλέπει αν θα μπορεί να δώσει η ομάδα του ιδιοκτήτη της άλλης ΠΑΕ το ματς σε τρίτη ομάδα.

Ιδού η συνομιλία:



ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ, 16/02/2011, ΩΡΑ: 19.38
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΑΕ Α. - ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΑΕ Δ.
Δ: καλησπέρα, τι κάνεις;
Α: Τι γίνεται είσαι καλά;
Δ: Καταρχάς να σου πω συγχαρητήρια και να σου πω και για χθες που τους έριξες όχι μόνο για το παιχνίδι.
Α: Τα μουνό…. Γαμ… το σπίτι τους
Δ: Ναι γαμ… εκεί πέρα. Ρε συ μου είπε ο Γ ότι θα δεις το παιδί απόψε
Α: Ναι
Δ: Διότι εγώ δεν ξέρω τον είδα προχθές αλλά εν πάση περιπτώσει αυτό είναι νέο παιδί τώρα δεν ξέρω δεν μπορώ να έχω πολύ εμπιστοσύνη. Εσύ θα μπορούσες να το κανονίσεις εκεί πέρα. Μπορείς σε παρακαλώ να δεις τι θα κάνουμε με το αυριανό παιχνίδι του Σαββάτου να τον βοηθήσουμε λιγάκι μην έχουμε κανένα στραπάτσο;
Α: Εγώ να ξες μιλάω τη γλώσσα της αλήθειας θα μιλήσω μαζί του το υποσχέθηκα στον Γ και θέλω να δω τι γίνεται. Γιατί μέσα στις προοπτικές είναι και ο Π. Πως θα γίνει τώρα η δουλειά;
Δ: Το ξέρω ότι είναι και ο Π αλλά αν ξεκινήσουμε εμείς τώρα και πάρουμε τούτο εδώ το παιχνίδι να έχω βαθμούς στο τελευταίο παιχνίδι να τους δώσω εγώ το τελευταίο.
Α: Βάσει προγράμματος δεν πρόκειται ποτέ εσύ στο τελευταίο παιχνίδι να μπορείς να δώσεις το παιχνίδι στον Π.
Δ: Γιατί ρε συ δεν μπορώ να το δώσω;
Α: Πως θα μπορέσεις; Για πες μου.
Δ: Αφού έχω 4-5 παιχνίδια τα οποία είναι εύκολα για μένα αλλά κάπου πρέπει να κάνω αρχή.
Α: Που είναι τα εύκολα, για πες μου.
Δ: Όπως μου τα λες με έχεις καταδικασμένο ρε.
Α: Δεν σε έχω καταδικασμένο σου λέω μην υπολογίζεις τον Ά εκεί (ακατάληπτο). Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αγάπη μου. Λες θα πάρω βαθμούς και να βοηθήσω τον Π. Για να πάρεις βαθμούς, καλά άσε με εμένα, πρέπει να κερδίσεις τον Ά, όλα τα παιχνίδια. Πως δεν είναι έτσι εύκολο. Εγώ θα σου πω κάτι, στο λέω από τώρα. Διοικητικά και προπονητικά για να μην σε κοροϊδεύει κανένας έρχονται να τελειώσουν το πανηγύρι αυτοί. Στο λέω εγώ τώρα. Αλήθεια δεν θες να μιλάμε; Να σε προετοιμάσω;
Δ: Ναι ακριβώς, ακριβώς
Α: Αυτοί αν δεν χάσουνε και ισοπαλία να πάρουνε σωθήκανε μαθηματικά. Το κατάλαβες;
Δ: Το κατάλαβα ναι
Α: Ο Β δεν μπορεί να σε βοηθήσει μέσω (ακατάληπτο) Μπ. Ξέχασε το. Μπορεί να σε βοηθήσει με κάνα δυο-τρια παιδιά. Μόνο έτσι.
Δ: Αυτό δεν μπορεί να κάνει ρε παιδί μου; Να κάνει έστω αυτό.
Α: Θα πάω εκεί, θα μιλήσω και θα μιλήσω το βράδυ αργά με τον Γ. Να δούμε και ποιος θα σε πέσει
Δ: Εσύ για δες τι μπορούμε να κάνουμε εκεί και θα δούμε
Α: Και να δούμε ποιος θα κληρωθεί αύριο. Ποιον θα σου βάλουνε. Και αυτό είναι σημαντικό να ξέρεις
Δ: Και αυτό σημαντικό ναι.
Α: Κατάλαβες; Εκεί πέρα μπορεί αν μπει κάποιος ίσως να βοηθήσω και εγώ.
Δ: Εντάξει όμως κάτι πρέπει να κάνουμε
Α: Και εγώ θα βοηθήσω σου λέω. Να δούμε τι θα γίνει. Να (ακατάληπτο) δικό μας, κατάλαβες; Μην κοροϊδέψει ο ένας τον άλλον.
Δ: Μα για αυτό σε πήρα τώρα. Σε παίρνω κάθε μέρα τώρα. Διότι με αυτούς τώρα εκεί και με τον Β…. ο Β είναι νέο παιδί λέει τώρα όλα εντάξει, εντάξει αλλά στο τέλος τρέχα γύρευε… δεν μπορώ να σου πω ότι…. Εσύ τουλάχιστον άμα λέμε κάτι εντάξει ξέρω ότι….
Α: Δ θα σε πάρω εγώ το βράδυ ή τον Γ να του πω, εντάξει;
Δ: Λοιπόν για κοίτα μίλα εκεί πέρα για να δούμε τι θα κάνουμε