Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Ο ιατρός Δημήτρης Βασιλείου στρατιώτης της αλλαγής στυο Κορινθιακό ποδόσφαιρο./


Και τώρα τι θα γένομαι χωρίς βαρβάρους 
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσης 

                                                                  Κ Π Καβάφης 
Χωρίς καθηγητή καλών τρόπων πως  θα ζήσουμε το Κορινθιακό ποδόσφαιρο 




Άρπαξα την φράση που είπε ο γιατρός Βασιλείου και με χαρακτήρισε άνθρωπο του αθλητισμού ( έκανε ένα μικρό λάθος και συμβουλεύτηκε τον υποψήφιο του  
Τσιχριτζή  Κώστα Λάμπρου που μου ζήτησε Δημοσιογραφική ταυτότητα )
συνέχισα μετά τις ευχές και τον ρώτησα γι αυτά που είπε στην συνέντευξη για αλλαγή στην ένωση μου είπε:Ναι τα είπα όλα αυτά γιατί έμαθα από μικρό παιδί να μη με δουλεύουν κάποιοι που παριστάνουν τον έξυπνο. 
"Νικηφόρε βλέποντας τον αγώνα Πέραχώρας --Σπαθοβουνίου είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου τόση κατάφωρη αδικία μέσα σε ένα αθλητικό χώρο 
Και αναγκάστηκα να αποδοκιμάσω όπως σου είχα πει στο γήπεδο δημόσια έναν συνάνθρωπο μου. Αυτός ο αγώνας με ανάγκασε να δώσω την συνέντευξη Αλλά και τώρα που ηρέμησα δηλώνω και πάλι ότι πρέπει να υπάρχει ισοτιμία στους αθλητικούς χώρους που αυτό μπορεί να το πετύχουμε όταν οι διαιτητές ( δικαστές ) εφαρμόζουν τους κανονισμούς και δεν ακυρώνουν κανονικά τέρματα 
Γι αυτό τον λόγο πήρα την απόφαση που αν βρεθούν σωστοί άνθρωποι που επιθυμούν να υλοποιήσουν το αυτονόητο ίσοι όλοι τότε θα είμαι μαζί τους "
Είναι περιττό να δηλώσω ότι με αυτά που είπε ο γιατρός  εγώ έκανα ανάσταση την Μεγάλη Πεμπτη