Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Κώστα Λάμπρου μη πιάνεις στο στόμα σου το όνομα του Νικηφόρου


Γράφει ο Γιώρος Μπολέτης


ΓΙΩΡΓΟ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΔΕΛΦΙΑ...

Giorgos Mpoletis
Giorgos
ΕΒΑΛΑ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΩΣ ΠΑΡΕΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ...ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΣΚΟΥΡΤΗ ΜΕ ΠΟΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΚΕΙ.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΧΡΙΤΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ...ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ
Α ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ..ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.

Απαντάει ο Νικηφόρος


Εγώ ήμουνα με την ιδιότητα του ερασιτέχνη δημοσιογράφου ιδιότητα την οποία απέκτησα γιατί δεν πληρώνουμε Όλοι οι δημοσιογράφοι της ηλικίας μου και νεώτεροι δεν φοίτησαν σε καμία σχολή δημοσιογραφίας γιατί δεν υπήρχαν
Από το 2001 που έχω αρχίσει τις εκπομπές ραδιόφωνο και τηλεόραση και να γράφω σ όλες της ημερήσιες εφημερίδες και ως απόφοιτος Πανεπιστημίου μπορώ να είμαι δημοσιογράφος Και επειδή δεν πληρώνουμε είμαι ένας δημοσιογράφος ερασιτέχνης
Ενώ εσύ Κώστα Λάμπρου είσαι ένας αποτυχημένος παράγοντας του ποδοσφαίρου και που οδήγησες τον ιστορικό Ολυμπιακό Λουτρακίου στον υποβιβασμό.
Καλά σε χαρακτήρισα λαγό στην παρουσία σου στην συνέντευξη του γιατρού αφού δήλωσες ότι θα είσαι υποψήφιος με τον Μιχάλη Τσιχριτζή Αφού κύλισε ο τζέτζερης και βρήκε το καπάκι Είχα αποστολή λοιπόν εκεί για ενημέρωση του κόσμου που με διαβάζει και είναι 2500 με 3000 ημερησίως
Καλό θα είναι να πάψεις να ασχολείσαι μαζί μου γιατί είσαι ο νεκροθάφτης του ποδοσφαίρου στο Λουτράκι.
Σωστή δε η επιλογή σου να πολιτευτείς με τον κ. Τσιχριτζή γιατί και οι δυο αυτή την υπηρεσία προσφέρετε στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο