Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Αυτοί διοικούν το Κορινθιακό ποδόσφαιρο Καμαρώστε τους


Η συκοφαντία μοιάζει σαν την φωτιά η οποία όσα φτάνει τα καίει αλλά και όσα δεν πρόλαβε να τα κάψει τα μαυρίζει 

Το μπολκ αυτό το λειτουργώ με την συνεργασία φίλων που και αυτοί είναι ερασιτέχνες και γι αυτό έχουμε αναγνώστες επί καθημερινής βάσεως 1800 έως 2000 όσους δεν έχει μια καθημερινή εφημερίδα των Αθηνών 
Γι αυτό και προσέχουμε τι γράφουμε και τι σε φωτογραφικό υλικό παρουσιάζουμε. 
Επειδή δεν θέλω να έχω καμία σχέση με την διοίκηση της Κορίνθου 06 επειδή τα σχόλια μου τους εκθέτουν στην διοίκηση της Ένωσης γιατί νομίζουν ότι αυτοί με βάζουν να τα γράφω ( πολύ μεγάλη φαντασία διαθέτουν οι άνθρωποι) για να μη τους εκθέτω δημόσια δηλώνω ότι δεν είχα ούτε έχω και ούτε στο μέλλων θα έχω σχέση με την διοίκηση που θέλει να τα έχει καλά με τον κ. Τσιχριτζή και την παρέα του. 
Είμαι όμως αιώνιος εραστής της αλήθειας και της δικαιοσύνης έννοιες ευλογημένες από τον Χριστό. ( εραστής σημαίνει επίσης αυτός που περιβάλλει με πάθος και λατρεία κάτι. Παράδειγμα αυτός είναι εραστής της Όπερας) δεν μπορούσα να μη ασχοληθώ με αυτά που έγιναν στο Κιάτο στον ποδοσφαιρικό αγώνα Πέλοπας Κιάτου -- Κόρινθο; 06 
Και πληροφορήθηκα από τον κ. Δημήτρη Φλεβάρη που είναι φίλος μου ότι " Ο κ. Γιάννης Γεροβασίλης --μάρτυρας κατηγορίας εναντίον μου στην δίκη του Εφετείου που κατέθεσε ότι δεν υπήρχαν μπράβοι στην γενική Συνέλευση της ένωσης της 1 Ιουλίου του 2013 -- είπε στον κ. αντιπρόεδρο της Κόρινθος 06 όπως τον διαβεβαίωσε ο παρατηρητής του αγώνα κ. Λουκάς Βλάχος Πανό δεν υπήρχε και αυτό που δημοσιεύτηκε ήταν φωτομοντάζ από περσινό αγώνα "
Πρέπει να ντρέπονται όχι στην ένωση οι άνθρωποι την λάσπη έμαθαν να χρησιμοποιούν και αυτό κάνουν  αλλά οι παράγοντες που τους ψήφισαν Καλημέρα σας κ. Μουρούτσο. 
Ο περσινός αγώνας έγινε στο  Δημοτικό Στάδιο όπως το πρόγραμμα της ένωσης το παρουσιάζει στους ορισμούς των διαιτητών 

14η 03/01/2015 15.00’ ΣΤΑΔΙΟ ΚΙΑΤΟΥ ΠΕΛΟΠΑΣ ΚΙΑΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΣ ‘06 
ΑΣΤΕΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ

Ενώ ο αγώνας του Σαββάτου  30.1.2016 με τα παρατράγουδα έγιναν στο πλαστικό και ένα χρόνο και 29 μέρες αργότερα 

Η φωτογραφία έχει ημερομηνία και αυτό τα λέει όλα αλλά προχωρώ ακόμη ποιο πέρα για να αποδείξω ότι ο κ. Λουκάς Βλάχος είναι ένας κοινός συκοφάντης Στη φωτογραφία που δημοσιεύω και που υπάρχει  το πανό ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΛΑΪΔΕΣ έχουμε και δυο ποδοσφαιριστές με το νούμερο 10 είναι ο ποδοσφαιριστής Μπούκης  που αγωνιζόταν την ποδοσφαιρική περίοδο 2014 - 2015  στον Α Ο Ζευγολατιού και με το 4 ο ποδοσφαιριστής Νάστος που την ποδοσφαιρική περίοδο 2014- 2015 και αυτός αγωνιζόταν στη Θύελλα Κάτω Δημινιού 
Εκτός και αυτά όλα είναι φωτομοντάζ  
Με συμβούλεψαν να καταφύγω στη δικαιοσύνη και γέλασα γιατί εγώ δεν ασχολούμαι με τον κ. Λουκά ούτε με τον κ. Γεροβασίλη αλλά με τις πράξεις των που κάνουν κακό στον αθλητισμό γιατί και το ποδόσφαιρο είναι αθλητισμός. 
Τώρα ο κ. Γεροβασίλης που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του -- και αυτό το απέδειξε ως μάρτυρας κατηγορίας εναντίον μου -- με τα στοιχεία που παραθέτω ο κ. Λουκάς τον εξέθεσε ανεπανόρθωτα γιατί έγινε κομιστής μιας συκοφαντίας .
Είναι υποχρεωμένος ή να ζητήσει τον εξαφανισμό του κ. Λουκά από την Ένωση ή να παραιτηθεί. Άλλη λύση δεν υπάρχει 
Εμείς είμαστε βέβαιοι ότι θα πάρει προαγωγή ο κ. Βλάχος για να έχω δικαίωμα να τον χαρακτηρίζω συκοφάντη Αυτό μου αρκεί.