Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Πρόεδρε της Κόρινθος 06 ο Νικηφόρος δεν δουλεύεται

Δεν θα σχολίαζα την συνέντευξη που έδωσε ο Πρόεδρος Δημήτρης Μπινιάρης στον επαγγελματία Δημοσιογράφο Λάκη Γιαννιδάκη αλλά μια παράγραφος με έβγαλε από τα ρούχα μου  γιατί πιστεύω ότι ούτε τις τελείες δεν πιστεύει από αυτά  που είπε 


 Δημήτρης Μπινιάρης :
«Θέλουμε όλο τον κόσμο της Κορίνθου. Θέλουμε να έρθει η άνοιξη στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο
Έχω δώσει τον βασικό άξονα στον κ. Βασιλόπουλο(ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟ) να σκεφτεί και να μου απαντήσει αν είναι θεμιτό να γίνει μια ομάδα
Πρέπει να γίνει προσπάθεια ώστε η πόλη να έχει μια ομάδα. Αγαπώ την πόλη μου αγαπώ το ποδόσφαιρο παρακολουθώ από μικρός τα ποδοσφαιρικά δρώμενα
Έχω πανηγυρίσει μεγάλες στιγμές με την Μπάρτσα  Δεν είμαι εναντίον του ΠΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ είμαι ανοιχτός ,γιατί το μόνο που μας χωρίζει είναι 90 λεπτά αγώνα

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Ποιος σας είπε ότι ο πρόεδρος έχει το δικαίωμα να παντρέψετε την ομάδα που διοικείτε με κάποια άλλη χωρίς να γίνει Γενική Συνέλευση είναι σαν να χτίζεις μια πολυκατοικία επάνω σε άμμο και χωρίς να την ασφαλίσεις 
Και θα ήθελα μα σας ρωτούσα ποιος είναι ο Βασιλόπουλος που του δώσατε τον βασικό άξονα για να σκεφτει αν μπορεί να γίνει μια ομάδα 
Εμείς γνωρίζουμε ότι ο άνθρωπος αυτός είναι προπονητής που σημαίνει ένας υπάλληλος που εσείς του δώσατε το δικαίωμα να σας συμπεριφέρεται ως παράγοντας ενώ είναι ένας προπονητής και τίποτα άλλο 
Και αυτό εσείς το γνωρίζετε καλύτερα από κάθε άλλο ότι ο Γιάννης Βασιλόπουλος δεν είναι απολύτως τίποτα 















\ερνά τιον φαγσφωχ

κ΄τ