Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Για μια τυρόπιτα ρε γαμώτο Ο δυνατός έχει παντού φίλους

Αποτέλεσμα εικόνας για Μια τυρόπιτα
Έχω αρχίσει και γράφω ένα βιβλίο με τον τίτλο " η αξιοπρέπεια της
τυρόπιτας" Θα το είχα τελειώσει αν τα γεγονότα που μεσολάβησαν δεν με εμπόδιζαν να συνεχίσω το γράψιμο 
Αλλά έχουμε πάλι γεγονότα με πρωταγωνίστρια και πάλι την τυρόπιτα και τον εικονικό Που εδώ έχει αξία ο τρόπος που την προμηθεύεται από γνωστό κεντρικό φούρνο της Κορίνθου 
Όλοι τρέχουν να περιποιηθούν τον εικονικό αφού ο άνθρωπος είναι δυνατός όπως κάποτε ήταν ο Σπύρος ο Νίκας 
Ο φίλος μας ο δυνατός πέθανε ζήτω ο καινούργιος φίλος που ήταν απέναντι μας και ήρθε δίπλα μας μια και έχει γίνει και αυτός δυνατός 
Αυτό λέγεται σταθερή γραμμή με γνώμονα πάντα το δικό μας συμφέρον. Αυτό εγώ το χαρακτηρίζω εξυπνάδα και γι αυτό συνεχίζουν να έχουν σχέση με τους δυνατούς  Ενώ ο ηλίθιος Νικηφόρος παραμένει σταθερά απέναντι από τους δυνατούς όταν αυτοί δεν είναι σωστοί 
Όσο καιρό ο Σπύρος Νίκας ήταν δυνατός ήμουνα απέναντι του για να μπορώ να του ασκώ έλεγχο Και όταν έχασε την δύναμη του βρέθηκα δίπλα του. Και ο λόγος είναι απλός Ποτέ δεν ήθελα να έχω φίλους δυνατούς για να μη κατηγορηθώ ότι τους εκμεταλλεύομαι 
Παράδειγμα τρανταχτό Αυτοί που ο εικονικός πρόεδρος ενόρκως τους κατηγόρησε ότι πήγαν να λιντσάρουν την πρωτοδίκη που ήταν πρόεδρος της εφορευτικής της συνέλευσης που θα μείνει η συνέλευσης των άκυρων σήμερα είναι σταθερά δίπλα στον κατήγορό τους Και ο Νικηφόρος που τους υπερασπίστηκε καταδικάστηκε σε οκτώ μήνες φυλακή.
Για ένα είμαι βέβαιος ότι τα κόκαλα του Σπύρου Νίκα δεν θα τρίζουν για μένα Γιατί είμαι βέβαιο ότι θα τρίζουν