Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Το ταχυδρομείο του Νικηφόρου




Αυτά γράφουν σε μένα με το όνομα τους και απαντώ 




ΟΥΟΥΦ ΚΥΡΙΕ ΣΚΟΥΡΤΗΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΟΤΑΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΔΙΚΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ Α ΜΑΤΣ ΣΤΟ ΣΠΑΘΟΒΟΥΝΙ ΣΤΟ 97 ΛΕΠΤΟ ΜΑΣ ΔΩΘΗΚΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΠΕΝΑΛΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΟΛΑΚΗ ΑΝΤΩΝΗ ΒΟΗΘΗΟ ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΡΕΦΕΡΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΟΥΤ Η ΜΠΑΛΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΑΝ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΙΣΟΠΑΛΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΜΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜ ΞΕΡΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΕΜ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΕΝΙΩΣΑ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΗΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΟΥΛ ΚΟΡΝΕΡ ΚΤΛ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΠΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΜΠΑΛΑ ΠΑΕΙ ΓΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΩΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΟΠΤΕΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ


Απάντηση Νικηφόρου

Αγαπητέ μου ήμουνα στον αγώνα και μου έφυγε όλη μαγκιά όταν ο πρόεδρος της Περαχώρας μου δήλωσε ότι πρώτη φορά αποδοκιμάζω ανθρώπους 'και εννοούσε τους διαιτητές
Και ο πρόεδρος αυτός δεν είναι κανένας τυχαίος αλλά διακεκριμένος γιατρός που θέλησε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στα νιάτα που δυστυχώς στην εποχή μας τόσα πολλά έχουν πάθει λόγω οικονομικής δυσπραγίας
Ο Νικηφόρος είναι εδώ και δεν φοβάται παρά μόνο την συνείδηση του γι αυτό και τα γράφει αλλά και τα λέει όλα με στοιχεία Και αυτό όμως δεν συμφέρει σ αυτούς που διαφεντεύουν το Κορινθιακό ποδόσφαιρο