Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Νικηφόρος απαντά σ αυτούς που βάζουν τα στοιχεία τους


Διαφωνώ με αυτά που λες αλλά  θα δώσω και την ζωή μου για να έχεις το δικαίωμα να το λες 
                                                   Βολτέρος 


                                                             η εικόνα προφίλ του Ευγενιος Γεωργιαδης

Ευγενιος Γεωργιαδης Γιατί δεν ανεβάζεις και την ανακοίνωση της ομάδας η οποία λέει οτι ο τερματοφύλακας αποτελεί παρελθόν απο την ομάδα και πως ο
διαιτητής αλλα και οι βοηθοί του ήταν εξαιρετικοί; Επίσης λογικα δεν εχεις παρακολουθήσει τον αγώνα για να μπορείς να εχεις άποψη και να διαπιστώσεις πως όντως δεν είχε κανενα πρόβλημα το διαιτητικό τρίο

Απαντά ο Νικηφόρος 

Κύριε Γεωργιάδη πρέπει να δεχτείτε ότι δεν υπάρχουν διαιτητές στο νομό μας και η ανακοίνωση ήταν βέβαια η έκδοσης της από την ποδοσφαιρική ομάδα του Αγίου Γεωργίου αφού την διοικεί ένας παπάς
Έχω παρακολουθήσει αγώνες κ. Γεωγιάδη και έχω γράψει πολύ άσκημες κριτικές για διαιτητές που τους θεωρούσαν ικανούς 
Η δικαίωσης μου ήρθε από την περίπτωση Μπετζόγλου που του έχω γράψει ότι δεν είναι ικανός Τους διαιτητές του έχω παρακολουθήσει όλους και γνωρίζω την ικανότητα τους. Δεν έχουμε καλούς διαιτητές γιατί εμείς θέλουμε πιστούς και εκεί χαλάει η συνταγή.