Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Φάνη Σιτέ είσαστε υποχρεωμένος να ενημερώσετε τους φιλάθλους για την στάση μου. Η σιωπή σας εκθέτει

                                                                  Αποτέλεσμα εικόνας για Φάνης Σιτές
Κάποιοι που με γνωρίζουν με πήραν στο τηλέφωνο και με ρώτησαν αφού ήσουνα με τον Φάνη Σιτέ τώρα γιατί είσαι απέναντι του .
Άλλοι στις ρούγες και στις στράτες λένε σαν καθαρόαιμες κουτσομπόλες ότι ήθελα να κάνω το κουμάντο.

Και έμαθα που δεν θέλω να το πιστέψω ότι ζήτησα χρήματα για να τους  υποστηρίξω.
Επειδή πολλά έπαθα και μυαλό δεν έβαλα όλα μπορεί να έχουν ειπωθεί.
Αυτό όμως που εγώ μπορώ να δηλώσω δημόσια και όποιος έχει στοιχεία μπορεί να τα διαψεύσει 
Μέχρι σήμερα έχω προσφέρει τις υπηρεσίες μου σε πολλά μέσα ενημέρωσης και δεν έχω πάρει απ αυτούς ούτε μονόλεπτο Τώρα που τα έξοδα μου μειώθηκαν γιατί να αλλάξω πολιτική.
Με τον κ. Φάνη Σιτέ διαφωνήσαμε με τους ανθρώπους που είχε δίπλα του 
Αυτός είναι υποψήφιος και αυτός έχει την υπευθυνότητα για τις επιλογές του. 
Και εγώ έχω την αρμοδιότητα ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος να κρίνω αυτά που κάνει ως υποψήφιος πρόεδρος όπως κάνω και με τον υπάρχοντα πρόεδρο.
Ναι θα είμαι σκληρός γιατί δεν αγωνίζομαι να φύγει ο εικονικός πρόεδρος  για να έρθουν κάποιοι άλλοι που μέχρι σήμερα στο μεγάλο σκάνδαλο του εικονικού τιμολογίου δεν είπαν ούτε μια λέξη ούτε αυτός ούτε και το επιτελείο του.
Αν υπάρχουν αντίθετες απόψεις και τις διαβάσω σε κάποιο μπλοκ θα τις δημοσιεύσω. Αλλά όχι ο ανώνυμος υποστηρίζει όπως συνηθίζεται σε κάποια μέσα επικοινωνίας και είναι όλοι αυτοί που σχολιάζουν χωρίς να βάλουν το όνομα τους Νομίζω ότι επιβάλλεται να πάρει θέση ο κ. Σιτές και να πει αν έχουν έτσι τα πράγματα ή διαφορετικά Η σιωπή δεν κάνει καλό σε κάποιον που υπόσχεται την αλλαγή 
Ο Νικηφόρος κρυφτούλι δεν θα παίξει με κανέναν και για κανέναν