Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Είμαι ανεπιθύμητος γιατί έχω το ελάττωμα να γράφω αλήθειες που αντιμετωπίζονται με ύβρεις και περιφρόνηση από τους δήθεν δυνατούς και αγάπη από τους ανώνυμους

Στο κόσμο δεν υπάρχει μίσος μεγαλύτερο από το μίσος της αμάθειας κατά της γνώσης 
                                                        Γαλιλαίος 











Δεν έχω ποδοσφαιρική ομάδα Δεν είμαι επαγγελματίας που να έχω ανάγκη πελατών.Δεν είμαι νέος που να θέλω να εκμεταλλευτώ από τα γραπτά μου εξαργυρώνοντας  τα με πολιτικές μετοχές.
Είμαι ένας διαφορετικός άνθρωπος που δικαιολογημένα και είμαι ανεπιθύμητος 
Γιατί κανένας δεν μπορεί να με υποχρεώσει να μη γράψω τις απόψεις μου που ακόμα και σε κάποιους δίνω το δικαίωμα να με χαρακτηρίσουν και ως
κολοτούμπα γιατί ενώ σήμερα τον Α επαινώ αύριο τον κρίνω με αυστηρότητα 
Και  αυτό έχει εξήγηση και μάλιστα πολύ  δικαιολογημένη. γιατί 
δεν έχω υποχρέωση να γράφω πάντα κολακευτικά για κάποιον όταν παραφωνεί 
Δεν έχω υποχρέωση σε κανέναν παρά μόνο σ αυτούς που με διαβάζουν και από σήμερα θα με ακούν 
Είμαι όχι εναντίον του Π Α Σ Κόρινθος που έχω βγάλει στον αέρα όλους που τον έβλαψαν αλλά συγκεκριμένα εναντίον του προπονητή Γιάννη Βασιλόπουλου που χωρίς να έχει ψηφιστεί από κανένα όργανο διοικεί ως απόλυτος άρχοντας και μάλιστα τελευταία να έχει αναγνωριστεί και από τον πρόεδρο της Κόρινθος 06
Και ενώ η ομάδα Κόρινθος 06 έχει υποστεί  τα πάνδεινα από την διαιτησία και από τους οργανωμένους και βγαίνω και είμαι ο μοναδικός που παίρνω θέση με τα γνωστά αποτελέσματα ( να βρίζουν την πεθαμένη μάνα μου --να βάφουν τους τοίχους του σπιτιού γράφοντας χαρακτηρισμούς εναντίον μου απαράδεκτους )
Και να έρχεται ο κ. Δημήτρης Μπινιάρης πρόεδρος της Κορίνθου 06  που με φανατισμό υποστήριξα γιατί είχε δίκιο και όχι μόνο αθωώνει όλους αυτούς λέγοντας ότι είμαστε όλοι μια οικογένεια αλλά και αναγνωρίζει τον κ. Βασιλόπουλο που είναι ένας προπονητής και τίποτα άλλο.Και να λέει χωρίς να κοκκινίζει ότι έδωσα ένα πλάνο στον κ. Βασιλόπουλο και περιμένω απάντηση 
Από ποιον κ. Μπινιάρη; Από έναν προπονητή;
Θα μπορούσα να παραβλέψω όλα αυτά και να συνεχίσω να γράφω ότι η διοίκηση της Κόρινθος 06 βαδίζει σωστά; Αν όλα αυτά τα έκανα δικαιολογημένα να γράφουν εναντίον μου 
Δεν με απασχολεί τι κάνουν οι υπάλληλοι της ομάδας τους οποίους υποστήριξα όταν άδικα τον έβριζαν ακόμα και σύμβουλοι Οι παρέες του δεν με αφορούν αν  και προκαλούν αυτά είναι θέμα εργοδοτών Η απρεπή  συμπεριφορά του απέναντι μου δεν με απασχολεί γιατί δεν είναι πρώτη φορά που αντιμετωπίζω αυτές τις καταστάσεις.
Κάποτε ο μέγας πολιτικός Χαρίλαος Τρικούπης έχασε τις εκλογές και ψηφίστηκε ένας απίθανος που δεν τον ήξερε κανένας Και είπε αντί για μένα ο Γουλιμής 
Και ο επιχειρηματίας κ. Σταύρος Μπινιάρης ούτε καν με χαιρέτισε στο κατάστημα του που άφησα τα χρήματα μου. έχοντας παρέα τον κ. Δημήτρη Γκρούτση 
Ο Νικηφόρος θα γράφει μόνο αλήθειες γιατί προτιμώ να με αναγνωρίζουν οι ανώνυμοι αφού αυτούς με πάθος υπηρετώ