Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Γιώργος Σιαμάς κατηγορώ τον εαυτό μου που δεν τον γνώρισα πολύ πιο πριν

                                      +Αποτέλεσμα εικόνας για Παιδιά να παίζουν ποδ΄σφαιρο

Επειδή έτυχε να ανακατευθώ με το ποδόσφαιρο πολλά χρόνια μπορώ να ξεχωρίσω ένα μεγάλο ποδοσφαιριστή ή ένα μεγάλο ταλέντο 

Την περασμένη Κυριακή διαβάζοντας την τριπλέτα των διαιτητών και βλέποντας τα ονόματα του Σεφέρη και του Παπανικολάου ( τον τρίτο της παρέας που τον είχα παρακολουθήσει και με εντυπωσίασε και που ήταν αρνητικός πρωταγωνιστής ) και ο Μοντζελής αναγκάστηκα να πάω στο γήπεδο των Ισθμίων που έχει το όνομα του φίλου μου Γιάννη Στέφα γιατί ήμουνα ότι κάποιο λάκκο έχει όχι η φάβα αλλά ο αγώνας Και πλήρως δικαιώθηκα 
Μα για όλα αυτά έχω ασχοληθεί και έχω γράψει και έχω πει. Εδώ θέλω να δηλώσω την πλάκα που έπαθα βλέποντας ένα παίκτη της Πέραχώρας που όχι με εντυπωσίασε αλλά με άφησε άφωνο 
Και έχω δει να παίζουν τα μεγαλύτερα ονόματα του ποδοσφαίρου και όμως αυτός ο παίκτης της που όπως έμαθα ονομάζεται Γιώργος Σιαμάς και  είναι κάτι το διαφορετικό 
Θα ψάξω να μάθω ποιους προπονητές είχε για να τους ρωτήσω τι τους έκανε και δεν αξιοποίησαν αυτό το μεγάλο ταλέντο ΄
Κάποιοι μου είπαν ότι είναι δύσκολος χαρακτήρας και αυτή είναι η αιτία.
Αυτή την δικαιολογία δεν την δέχομαι μια και οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές δεν είναι του κατηχητικού