Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Να πως χάνονται τα ταλέντα




Έβλεπα τον ποδοσφαιριστή Τσώτο να παίζει στην ομάδα της Πέραχώρας και δεν
μούσα να καταλάβω πως από τις Βρυξέλλες και με την φανέλα της εθνικής να παίζει στο γήπεδο Γιάννης Στέφας για το πρωτάθλημα το τοπικό της Β κατηγορίας Και να έχει πάρει κιλά και να μη μου θυμίζει τίποτα από τον Τσώτο που εγώ θαύμαζα και έγραφα και έλεγα ότι αυτό τον ποδοσφαιριστή είμαι βέβαιος ότι θα των δω με την φανέλπορα του εθνικού μας συγκροτήματος 
Διαψεύστηκα οικτρά και αυτό αφάνταστα με στεναχώρησε 
Επίσης στην Πέραχωρα παίζει και ένας ποδοσφαιριστής που πρώτη φορά τον είδα και μου έφυγε στην κυριολεξία όλη η μαγκιά Αν και έπαιζε με το νούμερο εννέα δεν ήταν κεντρικός αλλά πλάγιος Τέτοιο αέρινο παίκτη δεν έχω δει στην Κορινθία Όταν ρώτησα γιατί δεν έχει προχωρήσει ποδοσφαιρικά πήρα την απάντηση Είναι δύσκολος χαρακτήρας. Και το διαπίστωσα 
Κρίμα γιατί είναι γεννημένος ποδοσφαιριστής