Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Μιχάλη Τσιχριτζήξ η αυριανή μου εκπομπή θα αφορά το εικονικό τιμολόγιο

Όλα τα Θεριά  πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούν.Τρώνε από μας και μένει και μαγιά 

                                                                                                                        Μακρυγιάννης 







Η Αυριανή μου εκπομπή θα αφορά το εικονικό τιμολόγιο του κ. Μιχάλη Τσιχριτζή που του έστειλα την παρακάτω επιστολή 

Κύριε εικονικέ πρόεδρε της Ε Π Σ Κορινθίας 

Αύριο 29 Μαρτίου και ώρα 10 το πρωί  μέσω του μπλοκ και θα μπορείτε να την παρακολουθήσετε πατώντας  εδώ 



Εκεί θα ακουστούν λόγια πολύ πιο σοβαρά απ αυτά που με τιμωρήσατε καταθέτοντας ως μάρτυρας στην  μήνυση που μου έκανε ο εμπειρικός ποινικολόγος και ο άμεσος συνεργάτης σας υπαρχιφύλακας   κ. Αθανάσιος Ιατρού που ποζάρετε μαζί στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος όταν είσαστε παρατηρητής τάξεως 
Δυστυχώς για σας δυο δρόμοι υπάρχουν 
Ο ένας οδηγεί στον εισαγγελέα και να με μηνύσετε και σας γνωρίζω ότι θα είμαι στο σπίτι μου επί της οδού Ερατούς 2 Λουτράκι ( την διεύθυνση την γνωρίζει η αστυνομία ) σαράντα οκτώ ώρες για το αυτόφωρο.
Και ο άλλος δρομος αν δεν ακολουθήσετε τον πρώτο στο σπίτι σας και να αφήσετε το άμοιρο Κορινθιακό ποδόσφαιρο να αναπνεύσει 

Νικηφόρος 

Κατά κόσμο Γεώργιος Π Σκούρτης 

Όπως παρατηρείτε γι αυτά που θα πω προειδοποιώ  τους ενδιαφερόμενους να αμυνθούν ΄
Έτσι παλεύει ο Νικηφόρος για την αλλαγή χωρίς να είναι υποψήφιος 
Γιατί οι υποψήφιοι  έχουν το προνόμιο να σιωπούν γιατί έχουν δημόσιες σχέσεις 
Αν θέλετε να μάθετε τι γίνεται για σας πίσω από τις πλάτες σας και τα χρεώνουν σε σας  να ακούτε και να διαβάζετε Νικηφόρο