Κυριακή 15 Αυγούστου 2021

Νικηφόρος είναι εδώ φρουρός να αντιμετωπίσει κάθε αδικία Γι αυτό περιμένει επώνυμα να με καταγγέλλουν.

 

Ηλίας Σιώκος   γεννήθηκε 1-11-1983  


Νίκος Κουσκουνας  γεννήθηκε 23-12-983

                                                                                                                         Σας παρουσίασα δυο από τα μεγαλύτερα ταλέντα που δεν ανέδειξε το κορινθιακό ποδόσφαιρο αν και υπήρχαν όλες οι 



προϋποθέσεις προσωπικά είπα τις απόψεις  Και τις υποστήριξα με την υπογραφή μου.   Τώρα να με παίρνετε στο τηλέφωνο και να με βρίζετε επειδή είσαστε κομπλεξικός και δεν δέχεστε κανέναν ανώτερο σας Ενώ έχω μάθει ότι αξίζει να το προβάλω. Γιατί είμαι βέβαιος ότι κανένας δεν κινδυνεύει από ένα προικισμένο ταλαντούχο σε οποιοδήποτε τομέα. 

Ηλίας Σιώκος είναι μεγαλύτερος του Νίκου Κουσκουνά κατά ένα μήνα και είκοσι δυο ημέρες. που σημαίνει ελάχιστη διαφορά. Και δεν είναι τυχαίο που όταν τον έβλεπα σχεδόν ίσο με την μπάλα να την κατευθύνει δικαιολογημένα από αυτό το θέαμα  που έβλεπα  ένας μικρούλης να έχει πειθαρχήσει την ν μπάλα στηνμέσα  θύελλα. Και να βγει από τους δειλούς που ανώνυμα βρίζουν να μας πει που υστερεί ο Ηλίας Σιώκος Γιατί αν μου έκοβε και τον πήγαινα στους πολύ μικρούς της Α Ε Κ τολμώ να γράψω ότι θα είχαμε έναν Φουρτούνη. Γιατί εκτός των τοπικών προπονητών δεν τον προπόνησε κανένας άλλος.Και έκανε μεταγραφή στον Π Α Σ Κόρινθος που χάριζε πρωταθλήματα ο πρόεδρος της χωρίς να λογοδοτεί. Που σημαίνει ο παράγοντας Τσιχριτζής το έβλεπε διαφορετικά.Μια μεταγραφή 15.000 ευρώ ή σε δραχμές 5.100.000 και να τν έχει πληρώσει και συγγενικό πρόσωπο είμαστε να κάνουμε παρέλαση με καβάλα έναν γάιδαρο. 



Και ερχόμαστε στην περίπτωση του Νίκου Κουσκουνά που εδώ τα πράγματα είναι ξεδιάντροπα. αφού οι παράγοντες δεν τήρησαν ούτε τα προσχήματα. Δηλώνουν ότι ο Ποδοσφαιριστής Κουσκουνάς πήγε με ελεύθερη μεταγραφή στον Αστέρα Τρίπολης με 20.000 ευρώ.Ενώ είναι παίκτης της Εθνικής Νέων. Και παίρνει ένα ποδοσφαιριστή την ίδια μεταγραφική περίοδο για ένα χρόνο δίνοντας 25.000 ευρώ Στα χέρια μου βρίσκονται όλα αυτά τα δικαιολογητικά Μάλιστα όταν διάβασα το ποσό της μεταγραφής του Κουσκουνά σκούπισα τα γυαλιά μου γιατί ήμουνα βέβαιος ότι έκανα λάθος. Αυτοί που με βρίζουν θα ήθελα να βρουν ένα διεθνή παίκτη των νέων 18 ετών που έκανε μεταγραφή με 20.000 ευρώ. Να γιατί τα γραπτά μου φέρουν την υπογραφή μου.  
Προκαλώ σε δημόσιο διάλογο τους ελάχιστους που τόλμησαν να με πάρουν τηλέφωνο και να τους παρουσιάσω τα στοιχεία. Είμαι ενάντια της αδικίας.