Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Οι ανώνυμοι που βρίζουν είναι δειλά ανθρωπάκια.


Πάλι χτύπησε ο άνθρωπος  που δεν γνωρίζει να βάζει τόνους. Εμένα δεν με φιλοξενεί κανένα μπλοκ. Απλά θεωρούν τα κείμενα μου που δημοσιεύω στο δικό μου μπλοκ  ενδιαφέροντα και τα ανά  δημοσιεύουν. Όπως εγώ ανά  δημοσιεύω το δικό σου  κείμενο για να το σχολιάσω με την υπογραφή μου 
Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips
νικηφορακο καλημερα,μου ελειψες,ανυσηχησα γιατι ειδα οτι περασε μια μερα και δεν ειχες αναρτησει κανενα λογοτεχνημα,αλλα ευτυχως ολα πηγαν καλλα και εισαι παλι εδω,κοντα μας,με ενα νεα στολιδι της λογοτεχνιας.
πως τα καταφερνεις ρε θειο,και μπερδευεις την π.......α με την βουρτσα,δεν μπορω να το καταλαβω,αλα πρεπει να σου αναγνωρησω,οτι στην μπουρδολογια και στην κοτσανολογια εισαι τοπ.
τωρα τελευταια εντωμεταξυ που εκανες και το νταραβερι και με το μπλογκ,και σε ανεβαζουν συνεχεια,ρε σκουρτη μας εχεις κανει πρεζονια ,πρεζονια για τα κειμενα σου..

πριν συνεχισω ,θα ηθελα αγαπητε, να μου απαντησεις αν αληθευει,πληροφορια που εφτασε στα αυτια μου,οτι απο το προσεχες κειμενο σου θα υπαρχει και μετατροπη απο δραχμες σε ινδικες ρουπιες,περα απο το ευρω ,για καλυτερη και πιο εμπεριστατωμενη αναλυση των οικονομικων ,και μαθηματικων τυπων....
μ αρεσεις νικηφορε,μ αρεσεις πολυ,γιατι γραφεις τα πραγματα οπως ειναι,το τι ειπε ο καθενας αναλυτικα. με τα καντηλια,τα μπινελικια,με ολα μεσα,να καταλαβαινει ο κοσμος τι εχει συμβει!!!!!
οι μονοι ομως που δεν εχουν καταλαβει τιποτα,και σκουζουν ολη μερα ,ειναι οι προσφατως κολητοι σου που σε φιλοξενουν στο loytrakiblog.εδω τους ξεβρακωνεις καθε μερα,το τι ειπαν ,τι εκαναν,αναλυτικα,και με αναλυσεις,ποιος ειναι gay,ποιος ειναι λαμογιο,ποιος μας φικι-φικι καθε κυριακη,και οι αλλοι φωναζουν οτι τους αδικησαν.
αποτι καταλαβαινω,παιδια ,σας πειραζει ο μαιστρος που φυσαει,,αλοιως δεν εξηγειται η συμπεριφορα σας.
να φορατε σκουφο,να μην κρυωνει το κεφαλακι σας,και λεει μονιμα,μπαρουφες,αλλα να γλιτωνετε και τις καρπαζιες που αρχισαν να πεφτουν.
κλεινωντας,γιωργο μου θα ηθελα να σε παρακαλεσω θερμα ,να αλλαξεις φωτογραφια,γιατι μολις την βλεπει ο γιος μου ,μου πεταει το πιατο στα μουτρα ,και κρυβεται στο μπανιο για 2.ωρες και46 λεπτα.
φιλικα,
ο προσφατα βαπτισμενος .....ερπετος...!!
Σχολιασμός Νικηφόρου 
Είμαι βέβαιος ότι ενσυνείδητα αργότερα το παιδί σου θα σου πετά το πιάτο με το φαγητό του γιατί θα συχαίνεται  που έχει πατέρα ένα δειλό ανθρωπάκι.Πρεζόνια κείμενα δεν γνωρίζω. Εσύ που έχεις πείρα όπως με τα γραπτά σου μας παρουσιάζεσαι  μπορείς να μας εξηγήσεις. 
Από ανθρώπους που έχουν πνευματική υποθερμία όπως η αφεντιά σου δεν έχω απαίτηση να καταλαβαίνουν τα κείμενα μου. Αυτό όμως που παρατηρώ είναι ότι ντρέπεσαι για το όνομα που φέρει και γι' αυτό αποφεύγεις να το γράφεις. Και αυτοί που υπογράφουν με την λέξη ανώνυμος  συνεχίζω να υποστηρίζω ότι  είναι ερπετά καταδικασμένα να σέρνονται Και ένα από αυτά  είσαι και εσύ 
Γράφεις "πριν συνεχισω ,θα ηθελα αγαπητε, να μου απαντησεις αν αληθευει,πληροφορια που εφτασε στα αυτια μου,οτι απο το προσεχες κειμενο σου θα υπαρχει και μετατροπη απο δραχμες σε ινδικες ρουπιες,περα απο το ευρω "
Με αυτή την πρόταση μας παρουσίασες την ταυτότητα σου. Γιατί με την μετατροπή αυτή κάνει στα διάφορα στέκια χιούμορ ο κ. πρόεδρος ( ένας είναι ο πρόεδρος) Αλλά αυτόν τον είχε διορίσει στον Ο Λ Π μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου ο κ. Παπαήγούρας  ( όπως και ο Τέλης Βελέντζας πρόεδρο της Κορίνθου)και γνώριζε από αυτά. Μήπως σε χρησιμοποιούσε και εσένα οδηγό για να τον μεταφέρεις στο λιμάνι του Πειραία; και γνωρίζεις από ξένα νομίσματα;;
Όταν θα αποκτήσεις το θάρρος να γράφεις το όνομά σου να νταντεύεις το παιδί σου μόνο όταν θα πηγαίνει στην τουαλέτα  Γιατί για όλα τα άλλα πρέπει να είσαι ακατάλληλος