Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Πάλι βρόντηξε και άστραψε ο δικός μου ο Παπαφλέσσας

Είναι γνωστό σε όλους τους Κορίνθιους ότι αγαπώ τον ποιμενάρχη μας επειδή είναι πάντα κοντά στον κατατρεγμένο.
Αλλά ας πάρουμε μερικά από αυτά που είπε και ας τα σχολιάσουμε.

Διονύσιος ( Παπαφλέσσας)
« …ζήτησε τα μυστήρια της εκκλησίας να γίνονται με σεμνότητα, σοβαρότητα και όπως αρμόζει κανονικά στην εκκλησία μας.»
Νικηφόρος
Μα Σεβασμιότατε πλέον  στη ζωή μας έχει μπει ο τελετάρχης που κάνει όλες τις ευχάριστες τελετές ( γάμους και βαφτίσεις )  που γίνονται στην εκκλησία. Και δεν έχετε ανάγκη των δικών μου γραπτών γιατί αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε μόνος σας όταν θα πάτε σε μια εκκλησία που θα γίνεται η βάφτισης ενός παιδιού επωνύμου. Και τότε θα διαπιστώσετε ότι οι εξωτερικοί χώροι της εκκλησίας μοιάζουν οτιδήποτε εκτός από αυλή του Οίκου του Κυρίου. Αν ο Χριστός πήρε το φραγγέλιο και έδιωξε τους εμπόρους από τον Οίκο του στην σημερινή εποχή δεν υα το άφηνε ποτέ  από τα χέρια του. Και οι τελετάρχες δεν ενεργούν μόνοι τους αλλά με την συνεργασία των δικών σας κληρικών που όπως είδα στο videο κάνανε τα λόγια σας αποδεκτά  με χαρές και πανηγύρια σαν να μη αφορούσανε αυτούς αλλά εξωγήινους  αυτά που λέγατε   .
Διονύσιος ( Παπαφλέσσας)
«Ερχονται στο γραφείο μου πλούσιοι και γαιοκτήμονες και μου ζητούν να τους επιτρέψω να κάνουν τα μυστήρια στα κτήματα τους».
Επειδή τους αρνούμαι είπε ο κ. Διονύσιος τρέχουν στους παλαιοημερολογίτες που τους κάνουν τα χατίρια.!
Αυτά τα μυστήρια είναι παράνομα είπε ο Μητροπολίτης που κατήγγειλε “απατεώνες” που εκμεταλλεύονται την εκκλησία.
Νικηφόρος
Σεβασμιότατε είχα σχολιάσει   σε παλαιό μου δημοσίευμα  ότι στην Ανάσταση την περασμένη  είχα πάει σε παρεκκλήσιο που βρίσκεται κοντά στο σπίτι μου. Και το αυτοκίνητο μου το είχα αφήσει πεντακόσια μέτρα μακριά από την εκκλησία αφού ήταν τόσα πολλά. . Ο κόσμος ήταν αμέτρητος . Αλλά αυτό που με εντυπωσίασε ήταν που μια κυρία είχε ανέβει στην εξέδρα που θα γινόταν η Ανάσταση και έβγαλε ένα λόγο που κράτησε περίπου 15 λεπτά. Δεν κρίνω το περιεχόμενο της ομιλίας αλλά στέκομαι στην διαδικασία. Είμαι υποχρεωμένος εγώ ο πιστός να ακούω μια κυρία να μιλάει την ώρα που είμαι έτοιμος να δεχτώ την Ανάσταση αυτού που για μας θυσιάστηκε; Και  όλα αυτά που η κυρία είπε τα χρεωθήκατε εσείς Σεβασμιότατε αφού όλοι πιστεύουμε ότι με την άδεια σας λειτουργεί αυτή η εκκλησία.
Και στην γιορτή της Παναγιάς πήγα πάλι στο ίδιο παρεκκλήσιο
Και τα αυτοκίνητα που είχα την υπομονή και τα μέτρησα ήταν πάνω από 150. Και το εκκλησίασμα ξεπερνούσε τους επτακόσιους πιστούς Και έγραψα τότε αν αυτό το έχετε υπόψη σας γιατί υπάρχουν και άνθρωποι που εκκλησιάζονται χωρίς να εξετάσουν αν λειτουργεί παλαιοημερολογίτης ή αν η εκκλησία αυτή έχει την άδεια σας αφού ακόμα και δίσκο έβγαλαν για τα συσσίτια της Μητρόπολης.
Και δεν είναι το μοναδικό παρεκκλήσιο που υπάρχει στο Λουτράκι και να λειτουργεί. Και προσωπικά με τα δημοσιεύματα μου προσπάθησα να σας ενημερώσω αλλά ίσως να μη φτάνει σε σας η γραφή μου αλλά και η φωνή μου . Και δεν είναι ο σκοπός αυτός του σημερινού δημοσιεύματος μου  για να δείξω ότι δεν με λαμβάνετε υπόψη σας.
Αφού το καθήκον κάθε δημοσιογράφου έστω και ερασιτέχνη  είναι ένα. Να ενημερώνει με στοιχεία τους αρμοδίους όχι για να τους κάνει  παρατηρήσεις αν δεν ακουστεί η φωνή τους ή η γραφή τους αλλά για να τους διευκολύνει.
Γιατί υπάρχουν και δημοσιογράφοι που δεν είναι επαγγελματίες και βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά .

Σεβασμιότατε

Ο ΓΙΑΣΕΡ ΑΡΑΦΑΤ είχε πει « …διάλεξε τους φίλους σου προσεκτικά . Οι εχθροί θα σε διαλέξουν μόνοι τους.»
Και είχε τόσο πολύ δίκιο που το διαπίστωσα  στο πέρασμα των χρόνων που ναι μεν διαβαίνουν αλλά αφήνουν πείρα. 
Σας γνωρίζω ότι από την ημέρα που σας παρουσίασα στην τηλεόραση  και βγάλατε τα δόντια κάποιων επαγγελματιών πιστών χωρίς αναισθητικό διαπίστωσα  ότι είχα κάνει λάθος στην επιλογή των φίλων. Και αυτούς που είχα δίπλα μου δεν τους είχα διαλέξει εγώ αλλά αυτοί δυστυχώς . Και προσπαθούν να βγάλουν το δηλητήριο τους και εάν είναι δυνατόν να με εξαφανίσουν από προσώπου γης   γιατί παρουσίασα την αλήθεια και με την εκπομπή αυτή έφυγαν όλα τα επιχειρήματα  όλων αυτών που σας  ήθελαν και το σπουδαιότερο ακόμα το επιδιώκουν να σας,< έχουν υποταγμένο και φοβισμένο ανθρωπάκι.
Και σήμερα σας γνωρίζω ότι για τον Ψευτόπαπα  Μπούρα γνώριζαν τα πάντα. Και μόλις άρχισα να σας υποστηρίζω και εκεί έγινε χαμός από αυτούς που με είχαν διαλέξει

Σεβασμιότατε

Να περιορίσετε τους κληρικούς σας στα καθήκοντα τους και δεν πρέπει να έχουν καμία συμμετοχή με θέματα που αφορούν τους λαϊκούς και έχουν σχέση ιδίως με τους πολιτικούς  τοπικούς άρχοντες . Ο παπάς διοικεί την εκκλησία του και όχι το δήμο
Όλοι γνωρίζουμε ότι θα υπάρχουν άνθρωποι  που θα είναι απέναντι σας  γιατί όταν το ταμείο της Μητρόπολης  των 3.500 ευρώ που παραλάβατε  το φτάσατε στα ουράνια από κάποιους τα στερήσατε που όχι νόμιμα  τα κρατούσαν .
Και φτάνω ακόμα και στο συμπέρασμα για να κάνουν αυτοί τα έργα και όχι η Μητρόπολης.
Και εμείς που αυτούς πολεμάμε κινδυνεύουμε να εξαφανιστούμε.

Έχουμε όμως μαζί μας τον Χριστό γιατί αυτός ευλόγησε την αλήθεια και την δικαιοσύνη. Έννοιες που έχουμε μάθει να υπηρετούμε.