Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Εμείς στον Σπύρο Γιαλοψό και την συντροφιά του απαντάμε με στοιχεία και όχι με αγωγές

Δημότες  του  Δήμου Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων

Ο Νικηφόρος στις αγωγές έμαθε να απαντά με στοιχεία και μόνο Και τα κατηγορητήρια σε βάρος μου  για τα οποία κάποιοι κοκορεύονται  θα τα απαντήσω μα στοιχεία. Γιατί τώρα δεν θα δικαστώ ερήμην.  Και ήδη αρχίσαμε με τις πινακίδες τις διαφημιστικές που ο κ. Γιαλοψός πλήρωνε στο δήμο το ποσό των 2,64 ευρώ ή σε δραχμές 898 την ημέρα Και το σπουδαιότερο να είναι και παράνομες γιατί αντίκεινται με τον ΚΟΚ
Τώρα θα μου πείτε εδώ ο άνθρωπος κατασκήνωσε μέσα στην κεντρική πλατεία και κανένας δεν του είπε το παραμικρό. και έχω την θρασύτητα εγώ να σχολιάζω αυτόν  που πρέπει να μένει στο απυρόβλητο αφού είναι εκδότης της μοναδικής εφημερίδας του Δήμου με κυκλοφορία μόνο σε συνδρομητές 4.500 φύλλα .
Και το σπουδαίο είναι ότι όταν τραβούσα την φωτογραφία τον καφέ του έπινε πρώην κορυφαίο στέλεχος του δήμου μας που τώρα δεν έχει εκλεγεί αλλά θα είναι και πάλι υποψήφιος.Αλλά δεν μπορούσε να δει την παρανομία και να την καταγγείλει. Και δεν είναι ο μοναδικός αλλά όλοι οι αρμόδιοι ακόμα και αναρμόδιοι.
Επίσης ήταν σταθμευμένο και το ασθενοφόρο του δήμου. εκεί όπως μου έλεγε φίλος σε ώρα αιχμής γεμίζει και το πεζοδρόμιο. Βέβαια αν ζητήσω να μου δοθεί η αίτησης που έχει κάνει ο κ. Γιαλοψός εκδότης της εφημερίδας το Βήμα Λουτρακίου για την εκμετάλλευση πεζοδρομίου  θα πάρω την απάντηση δεν μου δίνονται τα στοιχείαγιατί δεν έχω έννομο συμφέρον και μπορούν ακόμα να μου πούνε ότι ο άνθρωπος δεν χρησιμοποιεί πεζοδρόμιο αλλά την πλατεία.
Να γιατί όταν θα ζητήσω το βήμα να μιλήσω στην εκκλησία του Δήμου Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων που είναι η αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου και λειτουργεί όταν αυτό συνεδριάζει θα ήθελα να είσαι παρών φίλη και φίλε που εσύ θα ψηφίσεις στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές για να μάθεις αυτά που άλλοι δεν γνωρίζω τον λόγο που δεν λένε.
Για να καταλάβεις γιατί άλλους ψηφίζεις και άλλοι σε διοικούν.