Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Γιάννη Μιχελάκη υπουργό Εσωτερικών



Κύριε Υπουργέ υπάρχουν και χειρότερα  

Ο Δήμος Σκύδρας έρχεται

δεύτερος και μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια.



Κάθε καιρός κι η Ιερή του Εξέταση . Κάθε καιρός κι ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασσίζης του
                                                                        Οδυσσέας  Ελύτης





Χαμός γίνεται με το Δήμο Σκύδρας ( που βρίσκεται στο νομό Πέλλας ) που το δημοτικό συμβούλιο  παμψηφεί αποφάσισε να δώσει στην τοπική ομάδα που είναι ο Αετός  το ποσό των πέντε εκατομμυρίων ( 5.000.000) δραχμών. Και όπως είπε ο δήμαρχος του Δήμου Σκύδρα ς ανεπίσημα  τα χρήματα αυτά τα ήθελαν για να σωθεί η ομάδα από τον υποβιβασμό ).
Σάλος με αυτά που είπε στο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος και μάλιστα έδωσε εντολή  στην πρακτικογράφο  να τα γράψει στα πρακτικά όλα όσα είπε για τον πρόεδρο του Αετού Σκύδρας.
Και μάθαμε ότι ο κ. Γιάννης Μιχελάκης υπουργός αρμόδιος για την τοπική αυτοδιοίκηση διέταξε να γίνει έρευνα επάνω στο θέμα αυτό.
 Και εγώ θα ήθελα να του απαντήσω του κ. υπουργού με όλο το σεβασμό που τρέφω προς το αξίωμα του  Σπουδαία τα λάχανα όπως πολύ σοφά  μας το λέει ο λαός για όλα αυτά που εσείς τα θεωρείτε σπουδαία και είναι όχι καθημερινά  αλλά ρουτίνας για μας που τα ζούμε από κοντά. 
Γιατί εδώ στο Δήμο Λουτρακίου Περαχώρας κύριε Υπουργέ μας  την χρονική περίοδο 2001 – 2004  ενώ ο δήμος έδινε τα χρήματα των δημοτών και όχι των δημοτικών αρχόντων που αποφάσιζαν να δώσουν τα ξένα χρήματα  για τα νιάτα.
Αλλά δεν πήγαιναν στο ταμείο της ομάδας  όπως με στοιχεία απέδειξα και τα οποία επιβεβαίωσε και ο ορκωτός που τον όρισε το δικαστήριο. Και όχι μόνο οι υπεύθυνοι της εποχής αυτής για τα οικονομικά της ομάδας τα ευρώ που λάμβαναν από το ταμείο του δήμου  δεν τα έβαζαν  στο ταμείο της ομάδας αλλά ως δάνειο δικό τους  και το οποίο το πήρανε πίσω  όταν είχε κάνει είσπραξη η ομάδα. Αυτό το έχει επιβεβαιώσει  και ο ορκωτός
Και όλα αυτά κ. υπουργέ  μου με μηνυτήρια αναφορά τα κατήγγειλα τον Ιούλιο του 2005 και ενώ η υπόθεσης  ακόμα εκκρεμεί ενώπιον του τριμελούς εφετείου κακουργημάτων Ναυπλίου η δικογραφία κινείται μεταξύ  Ναυπλίου και Κορίνθου για παραλείψεις που έχουν γίνει κατά την διαδικασία. Και μου θυμίζει πούλμαν του ΚΤΕΛ που κάνει δρομολόγια
Και ένας από τους κατηγορούμενους  φρόντισε να με μηνύσει έχοντας ως μάρτυρες  επίλεκτα στελέχη της τοπικής κοινωνίας του Δήμου Λουτρακίου  Περαχώρας. Με μια όμως μικρή διαφορά Οι ίδιοι φρόντισαν να παίρνουν αναβολές πέντε και ολόκληρα χρόνια  με αποτέλεσμα το αδίκημα μου  στο τέλος να έχει παραγραφεί.  
Πλην όμως εγώ είχα υποστεί και μειώσεις ηθικής τάξεως αλλά και ταλαιπωρία αφάνταστη
Οι ηθικές μειώσεις αφορούσαν την παρουσία μου σε τακτά χρονικά  διαστήματα στα δικαστήρια της Κορίνθου.
Το όνομα μου το έγραφαν  τα πινάκια και τα οποία  αναρτώνται την ημέρα της δικάσιμης . Και όλοι διάβαζαν ότι ο Γεώργιος Σκούρτης δικάζεται  για συκοφαντική δυσφήμιση δια  του τύπου.
Να πας λοιπόν να βρεις τις εκατοντάδες Κορινθίους που είχαν διαβάσει τα πινάκια και να τους πεις ότι η υπόθεσης είναι η ίδια και δικάζεται εξ αναβολής την οποία ζήτησε ο μηνυτής παρά τις διαμαρτυρίες του κατηγορούμενου .
Επίσης είχαμε και άλλη πράξη του δικού μου δράματος  Η στιγμή της εκφώνησης του ονόματος μου από τον πρόεδρο του δικαστηρίου.
Και είχα ακούσει από άνθρωπο που βρισκότανε μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου να λέει πάλι αυτός κατηγορούμενος είναι μα δεν γράφει τίποτα σωστό. Γιατί κ. Υπουργέ υπηρετώ την ενημέρωση στον νομό μας γράφοντας σε τοπικές εφημερίδες και επίσης παρουσιάζω δική μου εκπομπή  στην τηλεόραση με ποικιλία θεμάτων.
Και έτσι ο μηνυτής μου που δεν τόλμησε να φέρει την υπόθεση στο δικαστήριο  με διέσυρε με τον τρόπο του και φρόντισε το αδίκημα που έκανα να παραγραφεί. Γιατί τι θα τολμούσε να υποστηρίξει στο δικαστήριο  από αυτά που είχε παραπεμφθεί για να δικαστεί  ενώπιον του τριμελούς εφετείο κακουργημάτων ;
Αλλά και ο ένας εκ των μαρτύρων κατηγορίας της παραπάνω  μήνυσης  επίλεκτο μέλος της κοινωνίας  και αξιωματούχος του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας με μήνυσε ότι τον δυσφήμισα . Και ενώ ο πρόεδρος του τριμελούς πλημμελειοδικείου Κορίνθου    ζητούσε να μη γίνει η δίκη επειδή εκκρεμούσε η μεγάλη δίκη ενώπιο του κακουργιοδικείου. Και εδώ   εγώ απαιτούσα να διεξαχθεί αν και δεν είχα ούτε δικηγόρο ούτε και μάρτυρες. Και έγινε και καταδικάστηκα σε οκτώ (8) μήνες φυλακή .
Βέβαια πήγα άοπλος στο δικαστήριο γιατί είχα αποφασίσει με την γυναίκα μου να μη κάνω έφεση και να οδηγηθώ στην φυλακή μήπως και ξυπνήσω κανένα αρμόδιο Το σχέδιο όμως  δεν υλοποιήθηκε
.Γιατί η γυναίκα μου δείλιασε γιατί δεν μπορούσε να με δει φυλακισμένο.
Και τώρα βλέποντας όλα αυτά που γίνονται μετάνιωσα γιατί την άκουσα.
Και όταν πήγα στο Εφετείο το αδίκημα  και αυτό είχε παραγραφεί.
Νομικός δεν είμαι αλλά δεν νομίζω ότι τα αδικήματα παραγράφονται τόσο εύκολα. Πως έτυχε σε μένα να έχω δυο ποινικά αδικήματα και σύμφωνα με τους μηνυτές μου και αυτά να παραγραφούν δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω  εγώ. Αλλά και οι μηνυτές μου πως άφησαν όλα αυτά να γίνουν χωρίς να διαμαρτυρηθούν
Και εδώ ήθελα να ρωτήσω τους αρμοδίους για να μάθω πως γίνονται οι παραγραφές αυτές. Και ποιος ευθύνεται .
Και ερχόμαστε στην ουσία του θέματος.
Ο Δήμος Λουτρακίου έχει δώσει  στα μέσα της περιόδου 2001 έως Νοέμβριο 2004  μεταξύ των άλλων ποσών και  28.000 ευρώ ή σε δραχμές 9.541.000 και τα οποία όπως δέχτηκε και ο ορκωτός λογιστής  δεν μπήκαν στο ταμείο του Ολυμπιακού.
Και καμία νομική υπηρεσία του Δήμου  δεν ενδιαφέρθηκε για το ποσόν που ενώ δόθηκε για τα νιάτα  δεν πήγαν σε αυτά. Και το γνώριζαν μια και εγώ φρόντισα να τους το πληροφορήσω με την αλληλογραφία που είχα κάνει. Αντίθετα ποτέ δεν σταμάτησε  η επιχορήγησης προς την ομάδα του Ολυμπιακού Λουτρακίου αν και εγώ φρόντιζα πλήρως να ενημερώνω τους δημοτικούς άρχοντες ότι τα χρήματα των δημοτών δεν πάνε για τα νιάτα.
Και έχουν χαθεί όπως ο ορκωτός βεβαιώνει 163.000 ευρώ ή σε δραχμές 55.542.250  και κανένας δεν νοιάστηκε γι τα χρήματα αυτά που πήγαν
Το δικό μου πόρισμα  το ποσόν το ανεβάζει πάνω από τα διακόσια.
Αντίθετα  εισέπραξα οκτώ (8) μήνες φυλακή πρωτοδίκως και απαλλάχτηκα λόγω παραγραφής Και διασύρθηκα επί πέντε χρόνια με άλλη μήνυση και απαλλάχτηκα χωρίς δίκη λόγω παραγραφής.
Και με διαγράψανε από μέλος του Ολυμπιακού χωρίς να τηρήσουν  καμία διαδικασία του καταστατικού
Και μέχρι τώρα ο σταμπαρισμένος είμαι εγώ και όχι αυτοί που στέρησαν από τα νιάτα 163.000 ευρώ ή σε δραχμές 55.542.250 .
Γιατί εγώ είμαι μόνος και έχω απέναντι μου την ΕΛΙΤ του δήμου μας που έτρεξε εμένα να καταδικάσει γιατί τόλμησα να καταγγείλω  γηγενείς Λουτρακιότες .

Και σας ερωτώ κ. Υπουργέ

Αν κάποιος τρίτος διαβάσει όλα αυτά που σας γράφω  θα τολμήσει μετά τις δικές μου περιπέτειες να καταγγείλει  κλοπές του δημοσίου χρήματος;  Οι πράξεις και οι παραλείψεις των αρμοδίων μέχρι τώρα εμένα θίγουν  και όχι αυτούς που δεν ήταν σωστοί όχι σύμφωνα με τα δικά μου γραπτά αλλά του διορισθέντα από τον ανακριτή  ορκωτού.
Μετά τιμής
Γεώργιος  Π. Σκούρτης
( Νικηφόρος)
Ερατούς 2  Λουτράκι
Τηλέφωνο 27440 28870