Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Μιλιβόγιεβιτς: «Δεν ήταν σωστό αυτό που έκανε ο Ίβιτς»

Μιλιβόγιεβιτς
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής της νίκης του Ολυμπιακού επί του ΠΑΟΚ, Λούκα Μιλιβόγιεβιτς, μίλησε στον Τύπο της πατρίδας του για τον αγώνα στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης». 
Τι είπε για νικητήριο γκολ που πέτυχε, τις διακοπές από τον καπνό που προκάλεσαν τα καπνογόνα, αλλά και τον προπονητή των ασπρόμαυρων, Βλάνταν Ίβιτς.
«Είμαι χαρούμενος και υπερήφανος. Όλα τα ΜΜΕ με αποθέωσαν, γιατί ήμουν ο πολυτιμότερος παίκτης του παιχνιδιού. Ήμουν εκείνος που έκρινα το ντέρμπι, ύστερα από έναν μεγάλο αριθμό ευκαιριών και είμαι χαρούμενος που βοήθησα να κρατήσουμε την πρώτη θέση της βαθμολογίας. Στη φάση, είχα καλό προαίσθημα και για αυτό μπήκα στη μεγάλη περιοχή και έκανα την τελική προσπάθεια, από τη σωστή θέση. Και πέρυσι, στη Θεσσαλονίκη είχα σκοράρει κατά του ΠΑΟΚ» δήλωσε αρχικά ο Μιλιβόγιεβιτς στην ιστοσελίδα novosti.rs.
Για τις διακοπές στο ματς του «Γεώργιος Καραϊσκάκης», ο Σέρβος μέσος του Ολυμπιακού τόνισε: «Δεν έγινε τίποτα τρομερό. Εξαιτίας των καπνογόνων, ο διαιτητής αποφάσισε να κάνει ένα τάιμ άουτ. Η αλήθεια είναι ότι διήρκησε λίγο παραπάνω, αλλά όταν ο καπνός έφυγε, τότε η αναμέτρηση ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα».
Τέλος, για τον Βλάνταν Ίβιτς, ο Μιλιβόγιεβιτς είπε: «Ειδωθήκαμε πριν από το ματς και χαιρετηθήκαμε. Είμαι χαρούμενος που ένας Σέρβος προπονητής τα πηγαίνει καλά σε μία ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ και του εύχομαι τα καλύτερα. Όμως, από την άλλη δεν ήταν σωστό που τράβηξε δύο φορές την ομάδα του από το γήπεδο, ενώ μετά το ματς δήλωσε πως έπρεπε να πάρω κόκκινη κάρτα. Κατά τη γνώμη μου, ο διαιτητής έκανε σωστά που μου έδωσε την κίτρινη».