Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Σαββίδης: «Θέλω να βασανίζεται το αθηναϊκό ποδόσφαιρο»

Ιβάν Σαββίδης
Λόγια που θα συζητηθούν από τον Ιβάν Σαββίδη για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο ισχυρός άνδρας του ΠΑΟΚ ανέφερε μιλώντας σε Έλληνας δημοσιογράφους από τη Μόσχα όπου βρίσκεται για την εκδήλωση της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Ρωσίας, ότι ο ΠΑΟΚ είναι η μόνη σωστή ομάδα της χώρας και πρόβλεψε ότι τα τελειώσει με πολύ άσχημο τρόπο αυτό που συμβαίνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

«Για αυτό αγαπάω τη Θεσσαλονίκη. Είναι η δικιά μου πόλη και θα είναι η δικιά μας πόλη. Και εκεί όλοι, θα είναι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ».

Μίλησε επίσης (σύμφωνα με το pontos-news) για το ντέρμπι της Κυριακής με τον Ολυμπιακό, το οποίο είχε πολλές διακοπές. «Δεν έχω λόγια να χαρακτηρίσω αυτό που συνέβη στον αγώνα. Τι ήταν αυτό; Εγώ αν φοβάμαι κάτι είναι μόνον ο Χριστός και ο εαυτός μου. Ενώ αυτοί προκαλούν. Όλα αυτά θα τελειώσουν πολύ άσχημα. Γι’ αυτό εγώ λέω ότι ο ΠΑΟΚ θα είναι η μοναδική σωστή ομάδα στην Ελλάδα».

Μίλησε μάλιστα για τις διακοπές που σημειώθηκαν, κάνοντας λόγο για «παιδικό σταθμό»! «Έντεκα λεπτά παράταση-κοροϊδία. Πρώτα πλησιάζει ο διαιτητής και λέει "φύγετε" και μετά λέει "όχι επιστρέψτε"».

Επίσης, έκανε μια «ευχή» για τους συλλόγους της πρωτεύουσας: «Για 90 χρόνια από τώρα, όσα τα χρόνια που ο ΠΑΟΚ παιδεύτηκε και βασανίστηκε μέχρι σήμερα, θέλω να βασανίζεται το αθηναϊκό ποδόσφαιρο»